نمایشگاه CES 2021
اخبار لوازم خانگی

جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین روز از نمایشگاه CES در حالی سپری می شود که جدیدترین لوازم خانگی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین روز از نمایشگاه CES در حالی سپری می شود که جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 طی کنفراس خبری این شرکت کره ای رونمایی شد و در این بخش تلاش شده تا به معرفی جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی ها این شرکت در جریان این رویداد مجازی بپردازیم.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

معرفی جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 شامل نسل جدید تلویزیون، یخچال های Bespoke ، ربات جاروبرقی و … می شود که در ادامه به معرفی هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت. این غول فناوری کره جنوبی همانند سال های گذشته با دستی پر در نمایشگاه CES 2021 شرکت کرد که البته به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور فیزیکی بازدیدکنندگان وجود ندارد و در تلاش هستیم تا با با پوشش اخبار این رویداد آنلاین به معرفی جدیدترین تکنولوژی های صنعت لوازم خانگی بپردازیم.

نمایشگاه CES 2021

کنفرانس خبری سامسونگ در CES 2021 با اشاره به تغییر و تحولات زندگی بشر و همچنین ارائه راهکارهایی به منظور زندگی بهتر و ارتباط بیشتر محصولات خانگی و البته نقش پر رنگ خانه هوشمند در زندگی مدرن بشر آغاز شد و جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 با تمرکز بیشتر بر روی این بخش معرفی شدند.

در کنفرانس خبری سامسونگ چه گذشت؟

سباستین سئونگ، مدیر بخش تحقیقات سامسونگ در جریان این کنفرانس خبری، آینده محصولات این شرکت را به نمایش گذاشت و در واقع پیش نمایشی از زندگی بشر در آینده را ارائه داد. با توجه به آخرین دستاوردهای این شرکت کره ای می توان نتیجه گرفت که شیوع ویروس کرونا و و محدودیت های ناشی از این بیماری مانند تعطیلی مراکز ورزشی به شدت بر  روی رویکرد این شرکت تاثیر گذاشته و به عنوان مثال شاهد عرضه محصولاتی از این شرکت به منظور راحت تر کردن دور کاری کارمندان و یا ورزش در خانه هستیم. در جریان رونمایی از جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 در ابتدا نسل جدید یخچال‌های Bespoke سامسونگ به نمایش گذاشته شدند که امکان سفارشی سازی آن ها و ارائه در طرح و رنگ های متنوع فراهم شده و مدل 4 درب آن با ظرفیت بسیار مناسب از بهار امسال در اختیار مشتریان آمریکایی قرار می گیرد. از تغییرات جدید این مدل می توان به فناوری flex zone و عرضه محفظه نوشیدنی Beverage Center به منظور دسترسی راحت تر به منبع آب اشاره کرد که البته امکان پر شدن لیوان به صورت خودکار نیز برای کاربران وجود دارد.

نمایشگاه CES 2021

همان طور که می دانید شرکت سامسونگ در زمینه تولید تلویزیون و صفحه نمایشگر شهرت جهانی دارد و در نمایشگاه CES 2021 شاهد معرفی یکی دیگر از تلویزیون های جذاب این شرکت بودیم. تلویزیون MICRO LED در سایز 110 اینچی با قابلیت نمایش چهارگانه و البته کیفیت بسیار بالا در کنار طراحی باریک و نمایش جزئیات این شرکت در جریان این کنفرانس به نمایش گذاشت که در نوع خود بسیار قابل توجه بود و از مارس امسال روانه بازار می شود. اشاره ای به سایر محصولات این شرکت در حوزه صوتی و تصویری نظیر تلویزیون های شامل The Serif و  یا The Terrace و حتی پروژکتور The Premiere در این کنفرانس خبری شد که پیش از این معرفی شده اند.

خانه و آشپزخانه هوشمند در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین بخش های نمایشگاه تبدیل شده است و در جریان رونمایی از جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 اطلاعاتی در خصوص آشپزخانه هوشمند این شرکت ارائه شد که به لطف آن امکان تهیه لیست غذایی مورد احتیاج کاربر به صورت خودکار فراهم شده و در نهایت می توان با استفاده از گوشی هوشمند مواد غذایی مورد نظر را خریداری کرد. جالب است بدانید که دستورالعمل پخت این مواد غذایی به صورت مستقیم به لوازم پخت و پز آشپرخانه کاربر ارسال می شود.

بیشتر بخوانید:

لیست محصولات سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

همان طور که گفته شد، ویروس کرونا بر روی بازار فناوری نیز تاثیر گذاشته و شرکت سامسونگ در همین راستا اقدام به معرفی اپلیکیشن اختصاصی خود با عنوان Samsung Health کرده که همانند یک مربی عمل کرده و به راحتی می توانید در خانه ورزش کنید. شرکت هایی مانند سامسونگ سال ها در تلاش هستند تا از قابلیت های هوش مصنوعی در محصولات خود مانند تلویزیون، یخچال فریزر، جاروبرقی و … بهره ببرند که البته نمونه این کاربرد در ربات های جدید این شرکت و جاروبرقی رباتیک JetBot 90 AI+ به خوبی نشان داده شده است.

نمایشگاه CES 2021

امکان شناسایی اشیا، تمیز کردن گوشه و کنار خانه، عدم برخورد به موانع و حتی کنترل از راه دور این جاروبرقی رباتیک به لطف مجموعه ای از سنسور های تعبیه شده و دوربین فراهم شده است. علاوه بر این، مدیر بخش تحقیقات سامسونگ در جریان کنفرانس خبری خود از دو ربات با عنوان Bot Handy و Bot Care نام برد که همانند یک دستیار می تواند در کنار کاربر باشند.

مدیر بخش تحقیقات سامسونگ در پایان این کنفرانس جدیدترین فناوری های این شرکت در حوزه های مختلف نظیر بسته بندی ‌اکو برای تلویزیون، اپلیکیشن SeeColors و یا قابلیت های جدید محصولات گلکسی را معرفی کرد.  این بخش با تمرکز بیشتر بر روی جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021 گردآوری شده و خبرنگار ال کا ایران با حضور در این کنفرانس آنلاین تلاش کرده تا با پوشش اخبار به معرفی جدیدترین تکنولوژی های صنعت لوازم خانگی بپردازد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟