اولین تلویزیون QD-OLED سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

احتمال عرضه اولین تلویزیون QD-OLED سامسونگ در اوایل 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق اخبار منتشر شده از ETNews اولین تلویزیون QD-OLED سامسونگ در ابتدای سال 2022 ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق اخبار منتشر شده از ETNews اولین تلویزیون QD-OLED سامسونگ در ابتدای سال 2022 عرضه خواهد شد و این موضوع خبر به توافق رسیدن سامسونگ دیسپلی و سامسونگ الکترونیک را می دهد.

اولین تلویزیون QD-OLED سامسونگ در اوایل 2022 عرضه خواهد شد

به دنبال جدال بر سر قدرت بین سامسونگ دیسپلی سازنده صفحه نمایش و سامسونگ الکترونیکس برند الکترونیکی مصرفی، این دو بخش تصمیم گرفته اند تا با برنامه ریزی برای تجارت تلویزیون های QD-OLED همکاری کنند.

بیشتر بخوانید:

بررسی قابلیت‌های جدید تلویزیون ‌های Neo QLED سامسونگ

اولین تلویزیون QD-OLED سامسونگ

به گفته ETNews کره که قبلا اطلاعات دقیقی را ارائه داده است و در این گزارش ادعا می کند که سامسونگ الکترونیک موافقت کرده که در زمینه تولید پنل های LCD برای بسیاری از تلویزیون های LCD سطح پایین سامسونگ، تلویزیون های سطح پایین QLED و تلویزیون با صفحه نمایش  QD فعالیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

ریموت کنترل سامسونگ برای امکانات بهداشتی و درمانی رونمایی شد

سامسونگ الکترونیکس و سامسونگ دیسپلی توافق کردند تا برای تولید و عرضه اولین تلویزیون QD-OLED خود دست به همکاری بزنند. همچنین گفتنی است که قرار بود سامسونگ دیجیتال تولید ال سی دی را در اواخر ماه مارس به پایان برساند و تا پایان سال جاری آن ها را تحویل دهد.

اولین تلویزیون QD-OLED سامسونگ

همانطور که می دانید سامسونگ دیسپلی در سال 2019 از سرمایه گذاری 11 میلیارد دلاری در نمایشگرهای مبتنی بر QD نسل بعدی خبر داد. امروزه تمامی تلویزیون های OLED برندها از پنل های ال جی دیسپلی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:

مراقبت از حیوانات خانگی با لوازم خانگی ال جی و سامسونگ

ETNews اعلام کرد كه انتظار می رود سامسونگ تلویزیون های یاد شده را در اوایل سال 2022 منتشر كند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟