عذرخواهی شرکت چینی Skyworth از ال جی
اخبار لوازم خانگی

عذرخواهی شرکت چینی Skyworth از ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عذرخواهی شرکت چینی Skyworth از ال جی به دلیل معرفی تلویزیون های اولد رول شونده ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عذرخواهی شرکت چینی Skyworth از ال جی به دلیل معرفی تلویزیون های اولد رول شونده ال جی به عنوان تلویزیون های خود در نمایشگاه CES 2021 انجام شد.

شرکت چینی Skyworth از ال جی عذرخواهی کرد

Skyworth که یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی چینی است به دلیل رونمایی از تلویزیون OLED رول شونده ال جی به عنوان محصول خود در جریان نمایشگاه CES 2021 از کمپانی ال جی الکترونیکس عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید:

قیمت تلویزیون های اولد 2021 ال جی اعلام شد

سال گذشته شرکت چینی Skyworth در نمایشگاه CES 2020 اعلام کرد که تولید جهانی خود را با تلویزیون OLED و قیمت 3600 دلار آغاز کرده است که این برنامه تحقق نیافت. امسال این شرکت در نمایشگاه CES 2021 تلویزیون OLED رول شونده ال جی را به عنوان محصول خود معرفی کرد. اکنون این شرکت چینی معذرت خواهی کرده و گفته است که “به کلیه حقوق مالکیت معنوی احترام می گذارد”.

عذرخواهی شرکت چینی Skyworth از ال جی

کمپانی Skyworth هنگام معرفی محصولات جدید خود به صورت مجازی در بزرگترین نمایشگاه الکترونیک و فناوری اطلاعات CES 2021 جهان که در ژانویه برگزار شد، از تصویر تلویزیونی تلویزیون اولد رول شونده ال جی استفاده کرده و به اشتباه آن را به عنوان بخشی از محصولات نوآورانه Skyworth OLED معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

مجوز سیستم عامل webOS ال جی برای سایر سازندگان تلویزیون صادر می شود

Skyworth TV این استفاده نادرست از تصویر تلویزیون اولد رول شونده ال جی را تأیید می کند و امیدوار است یک سری اقدامات پیشگیرانه را برای حل این مشکل با ال جی الکترونیکس انجام شود و اطمینان حاصل کند که موارد مشابه دیگری در آینده رخ نخواهد داد.

عذرخواهی شرکت چینی Skyworth از ال جی

اخیراً شرکت Skyworth در ایالات متحده آمریکا بیانیه ای ارائه داده و گفته است که با استفاده از تصویر تلویزیون OLED رول شونده ال جی مردم را گمراه کرده و گویی که این محصول نوآورانه ال جی را به اشتباه به عنوان محصول خود در رویداد پخش مستقیم زنده CES 2021 معرفی می کند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به تخت خواب هوشمند ال جی در نمایشگاه CES 2021

در حال حاضر، سازندگان تلویزیون های جهانی در حال تولید تلویزیون های قابل شارژ هستند اما ال جی الکترونیکس تنها سازنده تلویزیون است که یک مدل تلویزیون رول شونده را تجاری می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟