اپلیکیشن Apple TV در گوگل تی وی
اخبار لوازم خانگی

دسترسی به اپلیکیشن Apple TV در گوگل تی وی امکان پذیر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هم اکنون دسترسی به اپلیکیشن Apple TV در گوگل تی وی در سراسر جهان برای کاربران ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هم اکنون دسترسی به اپلیکیشن Apple TV در گوگل تی وی در سراسر جهان برای کاربران کروم کست (Chromecast) امکان پذیر شده است و به دستگاه هایی مانند اندروید تی وی در ماه های آینده افزوده خواهد شد.

دسترسی به اپلیکیشن Apple TV در گوگل تی وی امکان پذیز شد

اگر کاربر گوگل تی وی هستید هم اکنون می توانید به نمایش های Apple TV + مانند Ted Lasso و For All Mankind و کانال های Apple TV دسترسی پیدا کنید. قبلا اخباری مبنی بر افزودن برنامه اپل تی وی در گوگل تی وی و کروم کست منتشر شده بود و هم اکنون این برنامه عملی شده و از اوایل سال جاری این برنامه در گوگل تی وی و کروم کست عرضه شده و در آینده ای نه چندان دور در دستگاه های اندورید تی وی در دسترس خواهد بود.

اپلیکیشن Apple TV در گوگل تی وی

گوگل اعلام کرد که برنامه اپل تی وی پلاس هم اکنون در سراسر کروم کست جدید با گوگل تی وی در دسترس است. کاربران برای دسترسی به برنامه اپل تی وی به تب Apps یا ردیف برنامه ها بروند.

بیشتر بخوانید:

برنامه اپل تی وی به گوگل تی وی افزوده می شود

در ایالات متحده آمریکا، محتوای اصلی اپل نیز در توصیه های شخصی و نتایج جستجو نشان داده می شود. همچنین می توانید از دستورات صوتی گوگل اسیستنت برای باز کردن برنامه یا یافتن عناوین اصلی اپل یا افزودن آن ها به لیست تماشای خود استفاده کنید.

اپلیکیشن Apple TV در گوگل تی وی

این اپلیکیشن پشتیبانی از رزولوشن 4K ،Dolby Vision HDR و Dolby Atmos را نشان می دهد. گوگل اعلام کرد که این اپلیکیشن به زودی به دستگاه های Android TV و همچنین سایر دستگاه های Google TV نیز افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دسترسی به اپل موزیک در تلویزیون های سامسونگ فراهم شد

همچنین اپلیکیشن Apple TV در تلویزیون های سونی و تی سی ال در دسترس خواهد بود و در ماه های آینده به تعداد بیشتری دستگاه های مجهز به Android TV افزوده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟