برنامه اپل تی وی
اخبار لوازم خانگی

برنامه اپل تی وی به گوگل تی وی افزوده می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برنامه اپل تی وی (Apple TV) از اوایل سال 2021 به گوگل تی وی و Chromecast افزوده می شود. ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برنامه اپل تی وی (Apple TV) از اوایل سال 2021 به گوگل تی وی و Chromecast افزوده می شود. همچنین در آینده ای نزدیک در دستگاه های اندروید تی وی نیز عرضه خواهد شد.

افزودن برنامه اپل تی وی به گوگل تی وی

مدت زیادی از استقبال اپل موزیک در اسپیکرهای هوشمند خود نگذشته بود که گوگل اعلام کرد با رقیب خود به توافق رسیده است تا برنامه Apple TV را به دستگاه های پخش خود اضافه کند.

برنامه اپل تی وی

با افزودن برنامه Apple TV به گوگل تی وی و Chromecast کاربران می توانند به اپل تی وی پلاس نیز دسترسی پیدا کند و فقط به یک اشتراک پولی نیاز دارند و باعث می شود Chromecast به همراه گوگل تی وی به عنوان تنها دستگاه پخش کننده با همه اشتراک های اصلی ویدیو و برنامه اپل تی وی با فیلم های اپل تی وی پلاس و iTunes باشد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های سونی به Apple TV مجهز می شوند

برنامه اپل تی وی

برنامه Apple TV دسترسی به عناوین تلویزیونی مانند Ted Lasso ،The Morning Show و Greyhound را فراهم می کند. همچنین کاربران می توانند از طریق این برنامه به فیلم های iTunes و کانال هایی که اشتراک دارید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

گوگل (Google) اعلام کرد که محتوای اپل “در توصیه های شخصی و نتایج جستجو” کاربران نشان داده می شود.

برنامه اپل تی وی

برنامه Apple TV همچنین در دستگاه هایی مانند Apple TV 4K، تلویزیون های سامسونگ، ال جی، سونی، روکو و فایر تی وی (FireTV ) قابل استفاده و انتخاب هستند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های 2019 ال جی به اپل تی وی مجهز می شوند

گوگل در ادامه گفت که این برنامه از اوایل سال آینده و با “دستگاه های بیشتری که در آینده از سیستم عامل Android TV مجهز هستند” از طریق Chromecast و Google TV عرضه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟