قابلیت اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

دسترسی به اپل موزیک در تلویزیون های سامسونگ فراهم شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که از امروز (27 آوریل 2020) مشتریان 100 ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که از امروز (27 آوریل 2020) مشتریان 100 کشورجهان می تواند به قابلیت اپل موزیک در تلویزیون های سامسونگ دسترسی داشته باشند.

قابلیت اپل موزیک در تلویزیون های سامسونگ در این ایام کرونایی بیش تر مورد توجه قرار می گیرد زیرا اکثر افراد در خانه به سر می برند و از این جهت شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد تا به آپشن های سرگرمی پلتفرم تلویزیون های خود اضافه کند.

مشتریان تلویزیون های هوشمند از 2018 به بعد می توانند از این قابلیت جدید بهره ببرند و امکان پخش بیش از 60 میلیون موزیک به صورت رایگان و تماشای ویدیوهای های بهترین موزیک های جهان برای مشترکین به وجود آمده است.

سالک بروداسکای، نایب رییس بخش توسعه تجارت سامسونگ الکترونیک در این خصوص گفت: هدف اصلی ما همواره ارائه بهترین برنامه های سرگرمی به مشتریان خود بوده زیرا افراد زمان زیادی را در خانه خود سپری می کنند و بیش از همیشه به انجام این ماموریت متعهد هستیم. افزودن قابلیت اپل موزیک در تلویزیون های هوشمند سامسونگ نیز در این راستا صورت گرفته است.

دسترسی به محتوای At Home with Apple Music برای مشترکین به وجود آمده که شامل قابلیت های چت فیس تایم گروهی با هنرمند در خانه، مصاحبه ویژه هنرمندان و پلی لیست های مهم می شود.

وی در ادامه افزود: شرکت ما در سال گذشته نخستین تولید کننده ای بود که اپلیکیشن اپل تی وی را به تلویزیون های هوشمند خود اضافه کرد و در حال حاضر ما اولین شرکتی هستیم که از تجهیز مدل های 2018 تا 2020 به این قابلیت جدید اپل خبر داده ایم. همکاری سامسونگ با اپل موفقیت آمیز بوده و منجر شده تا خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه دهیم.

صاحبان تلویزیون های هوشمند سامسونگ می توانند از طریق اپ استور تلویزیون خود برنامه اپل موزیک را دانلود کنند و به علاوه، امکان استفاده رایگان از این قابلیت به مدت سه ماه فراهم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟