لیست ساندبار های 2021 ال جی
اخبار لوازم خانگی

لیست ساندبار های 2021 ال جی منتشر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،طی هفته جاری لیست ساندبار های 2021 ال جی انتشار یافت که در این لیست نام ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،طی هفته جاری لیست ساندبار های 2021 ال جی انتشار یافت که در این لیست نام پرچمدار ساندبار های ال جی مدل SP11RA نیز به چشم می خورد که این یک سیستم صوتی  7.1.4 کانال با قابلیت پشتیبانی از Dolby Atmos و DTS: X است.

لیست ساندبار های 2021 ال جی

پرچمدار جدید ساندبار های ال جی یعنی مدل SP11RA با صدای 7.1.4 کاناله علاوه بر اسپیکر هایی در قسمت های جلوی سیستم دارای واحدهای پخش صدا در بلندگوهای عقب نیز است تا بتواند امکان پخش صدای همه جانبه را هنگام استفاده فراهم سازد. ساندبار SP11RA ال جی در سال 2021 به عنوان جایگزین مدل SN11RG سال گذشته خواهد شد.

ال جی برای امسال امکان جدیدی برای ساندبار های این شرکت اضافه نموده به طور مثال به کاربران امکان می دهد تا از ویژگی AI Sound Pro LG TV استفاده کنند. همچنین موارد لیست ساندبار های 2021 ال جی می توانند صدای تلویزیون از طریق TV Sound Mode Share پخش کنند و قدرت پردازش صوتی بهتری با کمک AI Sound Pro در بلندگو ها به عنوان یک ویژگی اضافی ارائه می شود. این شرکت درباره محصولات موجود در لیست ساندبار های 2021 خود گفت: ساندبار های ال جی در حال حاضر نیز همچنان تمام حالت های پخش صدا را همانند تلویزیون های جدید خود را با همان حالت های صوتی ارائه می دهد علاوه بر این، به کاربران امکان می دهد تا به راحتی بین ساندبار و تلویزیون با استفاده از ریموت تلویزیون جا به جا شوند و دستور مورد نر را با ریموت کنترل اجرا کنند.

لیست ساندبار های 2021 ال جی

علاوه بر پرچمدار ساندبار ها SP11RA ، ال جی در این لیست از حضور ساندبار SP9YA 5.1.2 کاناله، SP8YA 3.1.2 کاناله، SP7Y با 5.1 کانال و SPD7Y با 3.1.2 کانال خبر داد که لازم است بدانید این موارد بدون داشتن بلندگو هایی در عقب موجود هستند اما کاربران این امکان را دارند که بعداً یک بسته ارتقای با نام grade SPK8 خریداری کنند.

لیست ساندبار های 2021 ال جی

ساندبار های 2021 ال جی بار دیگر با مشارکت Meridian تولید شدند که آن ها می توانند از طریق HDMI In یا از طریق تلویزیون به وسیله HDMI eARC / ARC به پخش کننده های خارجی متصل شوند. گفته می شود اواخر سال جاری ال جی یک ساندبار ارزان قیمت را عرضه خواهد کرد اما در این لیست جزئیات و اطلاعاتی از آن ارائه نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟