آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی
اخبار لوازم خانگی

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی در بازار چین عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی اخیراً یک سری لوازم خانگی قابل حمل را تحت عنوان برند MIJIA در بازار ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی اخیراً یک سری لوازم خانگی قابل حمل را تحت عنوان برند MIJIA در بازار Jingdong چین عرضه کرده است. یکی از محصولات این سری، آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی بوده که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. بر اساس گزارشات، قیمت این آبمیوه گیری 99 یوان معادل 15 دلار است.

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی

فنجان آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی 300 میلی لیتر حجم دارد و همچنین یک باتری لیتیومی 1300 میلی آمپر ساعتی روی آن تعبیه شده است که گفته می شود قادر است با هر بار شارژ شدن 12 لیوان آبمیوه از این دستگاه تهیه نمود. حداکثر سرعت چرخ دنده های آن می تواند به 18000 دور در دقیقه برسد و به مدت 35 ثانیه کار خود را انجام دهد و در طی آن دوره باید تمام میوه های موجود در ظرف مخلوط شده باشد که پس از آن به طور خودکار خاموش می شود.

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی

آبمیوه گیری قابل حمل Mijia دارای قدرت 45 وات است که می تواند میوه ها را با نوسان 18000 دور در دقیقه خرد کند و به جداسازی آب از تفاله ها بپردازد. بر اساس آزمون و خطا های انجام شده بر روی این دستگاه گفته می شود تنها 6 درصد از میوه ها به تفاله ها تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، دستگاه آب میوه گیری از چهار تیغه 304 فولاد ضد زنگ برخوردار است همچنین از طریق رابط USB-C شارژ می شود که می تواند در هر جایی آن را وصل کنید.

آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی

لازم به ذکر است که دستگاه آبمیوه گیری قابل حمل شیائومی به درجه ضد آب IPX6 مجهز است که اطمینان حاصل می کند که می توان تمام قطعات آن را به وسیله آب شستشو داد البته این دستگاه همچنین قابلیت تمیزکاری خودکار را دارد. این قابلیت را می توان با افزودن آب و فقط دو بار فشار دادن دکمه روشن / خاموش فعال کرد.

در حال حاضر این محصول با قیمت 99 یوان (15 دلار) در بازار Jingdong در حال پیش فروش است که انتظار می رود این محصول در تاریخ 2 آوریل به فروش برسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟