اخبار لوازم خانگی

معرفی اپلیکیشن‌ های کنترل و مدیریت از راه دور سامسونگ

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شنیدن عبارت «کنترل از راه دور» احتمالا بسیاری را به یاد کنترل‌های تلویزیون ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شنیدن عبارت «کنترل از راه دور» احتمالا بسیاری را به یاد کنترل‌های تلویزیون می‌اندازد که یکی از اولین دستگاه‌های لوازم خانگی بودند که می‌شد از فاصله چند متری وضعیت آن را تغییر داد. امروزه اما به لطف اتصال شبکه جهانی وب تمامی لوازم خانگی دیجیتال از این قابلیت برخوردارند و می‌توان بسیاری از دستگاه‌ها را از راه دور مدیریت و کنترل کرد. مشاهده فرآیند شستشوی لباسشویی، دیدن دمای یخچال و کولر گازی خانه و تغییر آن و بسیاری از کارهای دیگری که پیش از این امکان پذیر نبود در حال حاضر به لطف قابلیت‌های پیشرفته در دسترس کاربران قرار گرفته است. اپلیکیشن‌ های کنترل و مدیریت از راه دور سامسونگ طراحی شده تا کاربران در زمان خارج از خانه هم بتوانند بر کار لوازم خانه نظارت داشته باشند. اگر از دارندگان لوازم خانگی سامسونگ باشید با نصب این برنامه‌ها در گوشی‌های هوشمند خود می‌توانید تمامی فعالیت‌های لوازم خانگی دیجیتال خود را زیر نظر داشته باشید و در زمان بروز نقص و مشکل هم در کمترین زمان به علت اصلی پی‌ ببرید.

در ادامه مرور کوتاهی داشته‌ایم بر سه برنامه کاربردی که امکان مدیریت و کنترل از راه دور لوازم خانگی سامسونگ را فراهم می‌کند.

Smart Home

معرفی اپلیکیشن‌ های کنترل و مدیریت از راه دور سامسونگ

اپلیکیشن Smart Home سامسونگ به منظور مدیریت و نظارت بر لوازم خانگی در هر زمان و مکانی طراحی شده است. این برنامه‌ رابط کاربری ساده و روانی دارد و تمامی راهنمایی‌های لازم را به شکل تصویری در اختیار کاربران می‌گذارد. کاربران پس از وارد کردن حساب کاربری سامسونگ خود در این برنامه، فهرستی از لوازم خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، مایکروفر، کولر گازی، دستگاه تصفیه هوا، جاروبرقی را می‌بینند. با انتخاب هر کدام از این دستگاه‌ها و اتصال آن به اینترنت می‌توانید وضعیت لوازم خانگی را هر لحظه و به طور زنده از روی این برنامه مشاهده کنید و آن را در هر جایی که هستید، تغییر دهید.

برنامه Smart Home برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل دسترسی است.

Smart Washer

برنامه Smart Washer سامسونگ ویژه صاحبان ماشین‌‌های لباسشویی‌ این شرکت طراحی شده و قابلیت‌هایی مثل نظارت بر عملکرد دستگاه و رفع نواقص احتمالی را در اختیار آنها می‌گذارد.

معرفی اپلیکیشن‌ های کنترل و مدیریت از راه دور سامسونگ

در ابتدای این برنامه کاربران برای استفاده از تمامی قابلیت‌های برنامه لازم است تا حساب کاربری سامسونگ خود را وارد کنند. در صفحه اول این اپلیکیشن و در بخش Smart Control سه گزینه کنترل دستگاه در خانه (Indoor control)، کنترل از راه دور (Outdoor control) و تنظیمات اتصال مشاهده می‌شود. با انتخاب هر کدام از این گزینه‌ها کاربران می‌توانند از داخل و خارج از خانه بر عملکرد ماشین لباسشویی نظارت کنند و فرآیند شستشوی لباس‌ها را تحت نظر داشته باشند.

برای زمان‌هایی که ماشین لباسشویی دچار مشکل می‌شود، در این برنامه راهکارهایی اندیشیده شده و کاربران می‌توانند به کمک بخش Smart Check علت بروز مشکل را پیدا و رفع کنند. در این بخش کاربران از طریق قرار دادن دوربین گوشی بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی می‌توانند از چگونگی رفع مشکل باخبر شوند.

برنامه Smart Washer برای گوشی‌های اندروید و iOS قابل دسترسی و نصب است.

SmartThings

معرفی اپلیکیشن‌ های کنترل و مدیریت از راه دور سامسونگ

اپلیکیشن SmartThings یکی دیگر از برنامه‌های کنترل از راه دور لوازم خانگی هوشمند سامسونگ است که با اتکا به قابلیت‌های اینترنت اشیاء طراحی شده است. در این برنامه کاربران می‌توانند مجموعه کاملی از لوازم خانه از یخچال و ماشین لباسشویی گرفته تا اسپیکرها و تلویزیون‌ و حتی شرایط جوی و روشنایی اتاق‌ها را از راه دور کنترل و مدیریت کنند.

دستگاه‌ها و لوازم خانگی که به شبکه وای‌فای متصل می‌شوند را می‌توان به راحتی و از طریق قابلیت‌های برنامه SmartThings مدیریت کرد و بر آن عملکرد روزانه آنها نظارت داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟