کاهش قیمت تلویزیون سونی
اخبار لوازم خانگی

کاهش قیمت تلویزیون سونی تا 70 درصد به دلیل استفاده از ربات در خط تولید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سونی طی گفت و گویی با یکی از خبرگزاری های معتبر اعلام کرد: سونی قصد ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سونی طی گفت و گویی با یکی از خبرگزاری های معتبر اعلام کرد: سونی قصد دارد خطوط تولید را در کارخانه اصلی تلویزیون خود به منظور کاهش قیمت تلویزیون سونی تا 70 درصد رباتیک کند. همچنین این کمپانی تصمیم دارد خدمات تلویزیونی خود را تقویت نماید.

تجارت و فروش تلویزیون های سونی به مدت یک دهه با ضرر و زیان روبرو بود اما این شرکت با تمرکز مجدد و تولید تلویزیون های ممتاز مانند OLED توانست جلوی ضرر و زیان را بگیرد. اکنون تمرکز این شرکت بر روی بهینه سازی تولید و تغییر روند آن است.

به گفته کیمیو مکی؛ مسئول تجارت و راه حل های محصولات الکترونیکی سونی، از سیستم اتوماسیون و رباتیک در کارخانه اصلی تلویزیون سونی که در مالزی واقع شده است انتظار می رود تا سال 2023 حدود 70 درصد هزینه های تولید را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:

تاثیر قطع برق بر لوازم خانگی چیست؟

وی افزود: سیستم رباتیک کارخانه های تولید تلویزیون همچنین می تواند به کاهش نقص تولید محصولات کمک بسزایی کند.

با توجه به افزایش فروش محصولات به صورت آنلاین و خدمات دیجیتالی تلویزیون ها، او معتقد است که سونی می تواند سود خود را از طریق فروش تلویزیون های خود را بیشتر نماید. این شرکت مشتاق است از سیستم تولید رباتیک در خط تولید تلفن های هوشمند و دوربین در آینده استفاده کند.

کاهش قیمت تلویزیون سونی

اگر به خاطر داشته باشید در اوایل سال جاری سونی Bravia Core را راه اندازی کرد. این سرویس یک سرویس پخش فیلم بوده که به طور انحصاری در گوگل تی وی های 2021 سونی دردسترس قرار گرفته است.

بر اساس نظرات مکی، به نظر می رسد در سال های آینده شاهد خدمات و سرویس های بیشتری در تلویزیون های سونی خواهیم بود. از آنجایی که این شرکت استودیوی فیلم سازی Sony Pictures ، استودیوی بازی سازی Sony Interactive Entertainment Inc  و همچنین استودیوهای تولید محتوای کوچک دیگری را در اختیار دارد می تواند خدمات و سرویس های متنوعی را در اختیار کاربران خود بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 23 تیر 1400 در 12:11 ب.ظ

    بسیار هوشمندانه و عالی است، قطعا محصولات فوق‌العاده قدرتمند و با کیفیت سونی نیاز به خط تولید مدرن و پیشرفته ای هم دارند که سونی در حال انجام این کار است. دمش گرم.