اخبار لوازم خانگی

پیش فروش قفل درب هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص چهره آغاز شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی طیف وسیعی از محصولات هوشمند و لوازم خانگی را تولید می کند و بسیاری ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی طیف وسیعی از محصولات هوشمند و لوازم خانگی را تولید می کند و بسیاری از آن ها فقط در کشور چین به فروش می رسد و هنوز در کشور های دیگر عرضه نشده است. قفل درب هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص چهره یکی از جدید ترین محصولات شیائومی بوده که امکان باز کردن این قفل به وسیله گوشی هوشمند فراهم می شود.

قفل درب هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص چهره مدل X از یک ماژول تشخیص چهره با ساختار سه بعدی استفاده می کند که این ماژول توسط خود شیائومی طراحی و ساخته شده است. سیستم باز شدن قفل از یک پروژکتور نقطه ای ، نور مادون قرمز ، دوربین RGB ، سنسور نور ، سنسور مجاورت و یک دوربین مادون قرمز تشکیل می شود. شیائومی می گوید هنگامی که یک شخص با چهره ای واضح و شناخته شده در نزدیکی درب و یا قفل باشد درب به راحتی باز خواهد شد.

قفل درب هوشمند شیائومی با قابلیت تشخیص چهره

قفل درب هوشمند Xiaomi علاوه بر باز کردن قفل از طریق تشخیص چهره، از هفت روش دیگر از جمله اثر انگشت، رمز عبور و NFC پشتیبانی می کند. این قفل هنگامی که در را می بندید درب به طور خودکار قفل می شود و هنگامی که فردی ناشناس در خانه است به شما هشدار می دهد.

لازم است بدانید که داخل این محصول شیائومی یک باتری عظیم 6250 میلی آمپر ساعتی وجود دارد اگر چه شیائومی اعلام نکرده اما این باتری باید قابل شارژ باشد. به هر حال ما همچنین نمی دانیم که باتری چه مدت می تواند شارژ را نگه دارد و چقدر زمان نیاز ست تا باتری به طور کامل شارژ شود.

شیائومی هنوز قفل درب را عرضه نکرده اما اعلام کرده است که از سه شنبه 12 اکتبر برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟