اجاق گاز صفحه ای بنس مدل G500S چه امکاناتی دارد؟
اخبار لوازم خانگی

مشخصات و قیمت اجاق گاز صفحه ای بنس مدل G500S

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بنس یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در بازار ایران است که سبد کالای ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بنس یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در بازار ایران است که سبد کالای متنوعی دارد که شامل انواع یخچال فریزر، تلویزیون، اجاق گاز، هود، جاروبرقی و … می شود. در این بخش قصد داریم تا به معرفی یکی از محصولات این شرکت با عنوان اجاق گاز صفحه ای بنس مدل G500S بپردازیم.

اجاق گاز صفحه ای بنس مدل G500S از سری نسخه های 5 شعله این شرکت به شمار می رود که از جنس استیل بوده و برای اکثر خانواده ها گزینه مناسبی تلقی می شود. اغلب مشتریان امروزه تمایل به خرید مدل های صفحه ای دارند زیرا از قیمت مناسب تری برخوردار است و با توجه به کمبود جا و حمل آسان گزینه بهتری تلقی می شوند.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی بنس ساخت کجاست؟ + مشخصات

 گاز صفحه ای بنس G500S چه امکاناتی دارد؟

اجاق گاز صفحه ای بنس مدل G500S چه امکاناتی دارد؟

بررسی مشخصات و قیمت اجاق گاز صفحه ای بنس مدل G500S  به مشتریان کمک می کند تا با اطلاعات کاملی به بازار بروند و در هنگام انتخاب کمتر دچار سردرگمی شوند. این مدل بنس از جنس استیل بوده و مجهز به ترموکوپل است. شبکه چدن این اجاق گاز وارداتی بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است.  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید نگاهی به جدول گردآوری شده بیندازید.

اجاق گاز بنس

ابعاد داخلی
 

ابعاد کل

50*87 سانتی متر
 

52*92 سانتی متر

جنس استیل
تعداد شعله5 عدد
ترموکوپلبله
پلوپز کناربله
چدناختصاصی
سایر امکانات بوبین و ترموکوپل وارداتی
قیمت4.500.000 تومان

 

درباره بنس

 

بنس یکی از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی است که کار خود را با تولید انواع اجاق گاز و هود آغاز کرد و سپس با همکاری شرکت گل آسای سرما به بخش های دیگر مانند یخچال فریزر، تلویزیون و .. روی آورد. بعد از خروج شرکت های خارجی از بازار ایران، فضا برای عرضه اندام برندهای ایرانی فراهم شد و در میان شرکت هایی مانند بنس توانستند تا با توسعه محصولات خود و ارتقا خط تولید جای خالی برندهای خارجی را در بازار ایران پر کنند.

سخن پایانی

اگر قصد خرید اجاق گاز صفحه ای  دارید قبل از تهیه آن، باید در مورد انواع و مدل های موجود در بازار تحقیق کرد. با توجه به این که برخی از مشتریان هنوز آشنایی کاملی با محصولات برندهای ایرانی ندارند، در این بخش تلاش شده تا با معرفی لوازم خانگی های موجود در بازار به مشتریان در هنگام خرید کمک کنیم. بررسی مشخصات و قیمت این محصول بنس به همین منظور صورت گرفته که البته در هنگام خرید تنها نمی توان به کسب اطلاعات در مورد محصول در سایت ها اکتفا کرد و برای بررسی بیشتر حتما باید از کاربران قبلی پرس و جو کنید.

با به اشتراک گذاشتن نظرات خود در این صفحه می توانید به سایر مشتریان در هنگام خرید این اجاق گاز کمک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟