مهم ترین چالش‌های خرید لوازم خانگی
رپرتاژ

مهم ترین چالش‌های خرید لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر تا به حال برای خرید کالای خونه به بازارهای شلوغ یا حتی فروشگاه‌های بزرگ لوازم ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر تا به حال برای خرید کالای خونه به بازارهای شلوغ یا حتی فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی مراجعه کرده باشید حتما خاطراتی از خستگی‌ها، شلوغی‌ها، سردرگمی‌ها و تردید‌ها را به یاد می آورید.

سردرگمی بین فروشندگان

اگر تا به حال برای خرید کالای خونه به بازارهای شلوغ یا حتی فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی مراجعه کرده باشید حتما خاطراتی از خستگی‌ها، شلوغی‌ها، سردرگمی‌ها و تردید‌ها را به یاد می آورید. به طور مثال برای خرید کالای خونه ناچار شده اید سختی‌ پیدا کردن جای پارک و خستگی پیاده‌روی‌های طولانی را تحمل کنید؛ یا با این چالش‌ همیشگی رو به رو شده اید که نمی‌دانید از بین مغازه‌های متعددی که در بازار موجود است، کدامیک را انتخاب کنید؛ یا به کدام مغازه‌ها می توان اعتماد کرد؛ یا اینکه کدام فروشگاه، کالای معتبری را میفروشد. پیدا کردن فروشگاهی که از اصالت کالاهایش خیالتان راحت باشد یا گارانتی معتبری داشته‌ باشد به این سادگی‌ها ممکن نیست.

از قیمت های بالا تا فروش اقساطی

ضمن اینکه امروزه با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی، بسیاری از افراد جامعه مجبورند برای خرید یک یخچال خوب یا یک اجاق گاز مناسب، ماه ها و یا سال های متمادی را صرف جمع آوری سرمایه کنند. باید همیشه به فکر این باشند که آیا با موجودی حسابشان می توانند کالای مد نظرشان را تهیه کنند یا نه! در این شرایط، فروشندگان پیشنهاد خرید اقساطی می‌دهند اما این هم نمی‌تواند راهگشا باشد؛ گاهی اختلاف قیمت زیاد بین خرید نقدی و اقساطی، مشتری‌ها را به کلی از خرید کالا منصرف می‌کند. از طرفی فروشندگانی که امکان خرید قسطی را فراهم کرده‌اند عملا با اخذ سود بالا، هزینه زیادی را به خریداران تحمیل می‌کنند.

مشاور بی‌طرف، گمشده‌ی بازار

چالش دیگر این است که نمی‌دانیم تهیه‌ی چه مدل یا چه برندی از کالا می‌تواند پاسخگوی نیاز ما باشد؛ فروشنده‌ها معمولا با توجه به محدودیت کالاهایی که دارند شما را راهنمایی می‌کنند و شما فقط بین چند کالا حق انتخاب دارید؛ در حالی که ممکن است کالایی که واقعا متناسب با نیاز شما باشد در بین این گزینه‌ها یافت نشود. مشتری به یک مشاوره‌ی جامع و بی طرفی نیازمند است که او را به خوبی راهنمایی کند و از سردرگمی نجات دهد. یک مشاوره‌ی خوب در این حیطه باید همیشه قابل دسترس باشد و به صورت یک خدمت رایگان به خریداران عرضه شود.

فاصله‌ی خرید تا تحویل

خرید لوازم خانگی با اینکه به ظاهر کاری ساده است می‌ تواند برای شما دردسر هایی داشته باشد. یکی از مشکلاتی که بسیاری از مشتریان این بازار تجربه می‌کنند این است که پس از خرید قطعی و نهایی با تأخیر در ارسال مواجه می‌شوند؛ یا اینکه فروشنده خواستار تغییراتی در فاکتور خرید می‌شود. این مشکلات از آنجا نشأت می‌گیرد که بسیاری از فروشندگان این بازار انبار مستقل و موجودی واقعی ندارند. یعنی در واقع اول کالا را می‌فروشند و سپس به دنبال تأمین و تهیه‌ی آن می‌روند. و همین باعث می‌شود تحویل کالا گاهی یک هفته یا یک ماه به طول انجامد.

پایان چالش ها

یک فروشگاه خوب اینترنتی برای شما این امکان را فراهم می‌آورد تا تمام چالش‌های گفته شده را دور بزنید. فروشگاه اینترنتی کالای خونه یکی از بهترین‌های بازار لوازم خانگی است که علاوه بر تنوع کالا و موجودی بالایی که دارد، برای شما امکان مشاوره و پشتیبانی رایگان و 24ساعته را فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به مشاوران این مجموعه یک انتخاب عالی داشته باشید و از خریدتان اطمینان حاصل نمائید. ضمن اینکه تنها راه خرید از این فروشگاه، خرید نقدی نیست بلکه در فروشگاه کالای خونه امکان خرید اقساطی لوازم خانگی نیز وجود دارد. اینجا خبری از کارمزد‌های کلان نیست و می‌توانید با کارمزد اندک یک خرید اقساطی خوب و به صرفه را تجربه کنید. یکی از مزیت های مهم این مجموعه، موجودی واقعی کالاها است. اگر کالایی را در سایت کالای خونه می‌بینید به معنای موجود بودن آن کالا در انبار این مجموعه است. به همین خاطر می‌توانید از خریدتان اطمینان داشته باشید.

کالای خونه، خریدی آسان و ارزان

این مجموعه به دلیل ارائه‌ی مستقیم و فروش بدون واسطه‌ی محصولات، پایین ترین قیمت‌ها را دارد. با یک مقایسه ساده می توانید حرف ما را تایید کنید. این امکان برای شما فراهم است تا با ارسال عکس از کارت شناسایی و چک معتبر، بدون نیاز به ضامن و پیچیدگی‌های اداری، درخواست خرید قسطی‌تان را در سایت کالای خونه ثبت نمائید. کارشناسان مجموعه بلافاصله اطلاعات شما را دریافت نموده و بررسی می نمایند و خرید شما را حداکثر ظرف دو روز نهایی می کنند؛ حتی اگر گزینه ارسال فوری را انتخاب کرده باشید کالای شما همان روز یا نهایتا با یک روز فاصله به دستتان خواهد رسید. با کالای خونه یک خرید مطمئن، راحت و به صرفه را تجربه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟