تصفیه هوا ال جی با ظاهری شبیه به صندلی در ایفا 2022 !
اخبار لوازم خانگی

تصفیه هوا ال جی با ظاهری شبیه به صندلی در ایفا 2022 !

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تصفیه هوا ال جی با ظاهری شبیه به صندلی در ایفا 2022 به نمایش گذاشته ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تصفیه هوا ال جی با ظاهری شبیه به صندلی در ایفا 2022 به نمایش گذاشته خواهد شد.

جدیدترین سیستم تصفیه هوا ال جی با عنوان  PuriCare Objet Collection Aero Furniture شناخته می شود که ظاهری شبیه به صندلی دارد و به صورت سفارشی طراحی شده است. این دستگاه پیش از این در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شده بود که به دلیل تصفیه هوای 360 درجه، طراحی خاص و ویژه مورد پسند کاربران قرار گرفته است.

 

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

بیشتر بخوانید:

هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

تصفیه هوای Aero Furniture به دلیل داشتن اندازه جمع و جور برای فضاهای کوچک مانند اتاق خواب یا محل کار مناسب بوده و با توجه به سلیقه مشتری می تواند مدل گرد یا بیضی آن را سفارش داد.از طرفی رنگ بندی این محصول متنوع بوده و می تواند با انواع دکوراسیون هارمونی داشته باشد.

صفحه دستگاه تصفیه هوای ال جی به گونه ای طراحی شده است که می توان از آن به عنوان یک میز در گوشه سالن استفاده کرد و با قرار دادن اکسسوری بر روی آن زیبایی فضا را دو چندان کرد. علاوه بر  این، امکان تغییر تنظمیات حالت های جریان هوا، نور و روشن و خاموش کردن وجود دارد که در قسمت زیرین قرار گرفته است.

قابلیت های این محصول تازه وارد ال جی به این جا ختم نمی شود. کاربران می توانند از این صفحه برای شارژ کردن وایرلس گوشی همراه یا ایرباد خود کمک بگیرند. این دستگاه می تواند به گوشی همراه متصل شود و از طریق اپلیکیشن  LG ThinQ™ امکان تغییر نور نیز برای کاربران فراهم شده است.

تصفیه هوای Aero Furniture ال جی از مواد قابل بازیافت و دوستدار محیط زیست تهیه شده و علاوه بر توجه به ویژگی های ظاهری، عملکرد این دستگاه خوب بوده و به لطف فیلتراسیون 7 مرحله ای دیگر نگرانی بابت وجود مواد آلاینده در محیط وجود ندارد.فیلتر بو زدایی، گردگیر و Ultra-fine بخشی دیگر از امکانات این مدل است. از طرفی شرکت ال جی از فناوری UVnano بهره برده تا باکتری ها و ویروس ها را تا 99.99 درصد از بین ببرد.

دستگاه تصفیه هوا ال جی با ظاهری شبیه به صندلی در ایفا 2022 به نمایش گذاشته می شود و به نظر می رسد که به دلیل وجود فناوری های پیشرفته و البته طراحی خاص با استقبال عموم مواجه شود.

براساس اعلام این شرکت، قرار است لیمیتید ادیشن این دستگاه تصفیه هوا در آینده ای نزدیک روانه بازار شود که صفحه آن توسط هنرمندان برجسته مانند نقاش معروف کره ای به نام کیم سان وو تزیین می شود.

شرکت ال جی در سالK 18 Messe Berlin میزبان علاقه مندان خواهد بود و قرار است جدیدترین دستاوردهای خود را مانند تصفیه هوای  Aero Furniture  در ایفا 2022 به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟