با آینه هوشمند Thin Cast، فیلم تماشا کنید!
خانه هوشمند

با آینه هوشمند Thin Cast، فیلم تماشا کنید!

آینه هوشمند Thin Cast در ظاهر شبیه به آینه های معمولی است اما در واقع می تواند به عنوان یک صفحه نمایش عمل کند.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»،  آینه هوشمند Thin Cast در ظاهر شبیه به آینه های معمولی است اما در واقع می تواند به عنوان یک صفحه نمایش عمل کند. این آینه توسط Capstone در دو سایز تولید شده که قیمت نسخه استاندارد 799 دلار است اما مدل قدی یا ایستاده را می توان با پرداخت 999 دلار خریداری کرد.

بیشتر بدانید:
آینده لوازم خانگی هوشمند چگونه است؟

نسخه استاندارد  در سایز 32.5 * 22.5 اینچ و وزن 19 پوند موجود بوده و نیز نسخه قدی با سایز 60 * 22.5 اینچ و 37 پوند در اختیار مشتریان قرار می گیرد. هر دو اندازه دارای یک صفحه نمایشگر 18 اینچی هستند که در واقع یک تبلت اندرویدی مقاوم در برابر آب است. در نتیجه با خیالی راحت می توان آن را در سرویس بهداشتی یا حمام قرار داد.

با آینه هوشمند Thin Cast، فیلم تماشا کنید!

صفحه نمایش این آینه از یک پنل فول اچ دی 1920 * 1080 بهره برده و از دیگر ویژگی های آن می توان به تراشه Snapdragon 665 محصول شرکت کوالکام، سازگاری با اندروید 10، حافظه 4GB و اشاره کرد.

بررسی های انجام شده از صفحه نمایش نشان می دهد که عملکرد بالایی در اتاق تاریک ندارد و بهتر است آن را در اتاق های روشن تر قرار داد. در واقع نمی توان انتظار داشت که همانند یک تلویزیون عمل کند و به طور کلی برای تماشای فیلم گزینه چندان مناسبی نیست.

امکان اتصال به آینه هوشمند Thin Cast با بلوتوث، وای فای و پورت USB Type-C وجود دارد و به لطف اسپیکرهای Stereo می توان به گوشی های مورد نظر متصل و آهنگ موردعلاقه تان را گوش کنید. اسپیکرهای این آینه در مقایسه با تبلت های رایج بازار عملکرد بالاتری دارد اما نمی توان انتظار داشت همانند یک سیستم صوتی قوی عمل کند.

در پایان باید گفت که در هنگان استفاده از این آینه می توانید به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید یا حتی از وضعیت هوا مطلع شوید.دسترسی به ایمیل ها، نمایش ساعت، پخش موسیقی و فیلم های یوتبوب را به دیگر قابلیت های این محصول هوشمند اضافه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟