اخبار لوازم خانگی

بازار داغ تخلفات ناشی از عدم ارائه فاکتور و درج قیمت بر روی کالا

همه ساله با نزدیک شدن به فصل گرما، بازار لوازم خانگی به یکی از بازارهای پر حاشیه و حساس ایران تبدیل میگردد که البته این حساسیت به سازمان تعزیرات حکومتی نیز سرایت کرده و در نتیجه نظارت ها بر این بخش بازار ایران بیشتر می شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ساله با نزدیک شدن به فصل گرما، بازار لوازم خانگی به یکی از بازارهای پر حاشیه و حساس ایران تبدیل میگردد که البته این حساسیت به سازمان تعزیرات حکومتی نیز سرایت کرده و در نتیجه نظارت ها بر این بخش بازار ایران بیشتر می شود.

موضوع اصلاح قیمت ها یکی از بخش های مهم نظارت بر واحدهای صنفی است که گزارشات رسیده از سازمان تعزیزات حکومتی خبر از 22369 پرونده تخلف ارسال شده به این سازمان را می دهد.

بر اساس این گزارش از این تعداد پرونده تخلف ارسال شده به سازمان، 12229 فقره آن مربوط به تخلف “عدم درج قیمت” و 7745 فقره آن مربوط به “عدم ارائه فاکتور” است.

مشکلات عدم درج قیمت بر روی کالاهای مصرفی این روزها به یکی از معضلات مهم بازار تبدیل شده که لازم است واحدهای صنفی در این خصوص همکاری بیشتری کنند.

بازار لوازم خانگی نیز از این قاعده مستثنا نیست و بر اساس نامه ای که سازمان تعزیرات حکومتی به بخش های مختلف ارسال کرده، درخواست اصلاح واحدهای صنفی متخلف را داشته است.

همچنین بر اساس این گزارش اعلام شده که در صورت عدم همکاری با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

نظر شما چیست؟