اخبار لوازم خانگی

خیز کن برای حضور در نمایشگاه استانبول/ ایجاد بازارهای جدید منطقه ای در دستور کار

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی کن با اشاره به حضور موثر در بازارهای منطقه ای و غیر منطقه ای از جمله اروپا بیان داشت: یکی از معضلات بزرگ این روزهای صنعت لوازم خانگی کشور، تولید محصول صادراتی است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت لوازم خانگی کن با اشاره به حضور موثر در بازارهای منطقه ای و غیر منطقه ای از جمله اروپا بیان داشت : یکی از معضلات بزرگ این روزهای صنعت لوازم خانگی کشور، تولید محصول صادراتی است.

موضوعی که بارها به آن اشاره شده اما تا به امروز بسیاری از تولیدکنندگان داخلی در این حوزه، آنچنان که شایسته است گام برنداشته اند.

مهندس سعید قرآنی در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران افزود : البته بنده نیز منکر مشکلات فراوان سد راه تولیدکنندگان نیستم اما باید قبول کنیم که خودمان نیز در این حوزه کم کاری کرده ایم. برای صنعت لوازم خانگی کشور کلمه صادرات به کشورهایی نظیر عراق، سوریه، لبنان و افغانستان ختم می شود و این درست نیست.

وی ادامه داد : شرکت لوازم خانگی کن با وجود مشکلات فراوان تولید نشان داده که با تمام توانایی خود قصد دارد سهمی در بازارهای صاحب سبک صنعت لوازم خانگی دنیا داشته باشد و از همین رو با تمام توان خود در نمایشگاه اختصاصی ترکیه شرکت خواهیم کرد.

مهندس سعید قرآنی بیان داشت : ما  به منظور ایجاد بازارهایی جدید در منطقه  در نمایشگاه ترکیه شرکت می کنیم و با اطمینان به نیروهای تحصیل کرده خود که برای تولید این کشور سنگ تمام گذشته اند، محصولات تولیدی لوازم خانگی کن شامل هود، اجاق رومیزی، فر توکار و انواع سینکهای ظرفشویی را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی با اشاره به ارزش صادرات و واردات بین ایران و ترکیه در نیمه نخست امسال، افزود : بر اساس آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، 900 میلیون دلار کالای غیرنفتی به ترکیه صادر و یک میلیارد و 300 میلیون دلار از از این کشور وارد کرده ایم و این آمار نشان دهنده بازار خوب ترکیه برای حضور برندهای با کیفیت ایرانی است.

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی کن در پایان خاطرنشان کرد : لوازم خانگی کن همواره سعی کرده با تکنولوژی روز دنیا همگام باشد و در همین راستا از نیروهای متخصص و تحصیلکرده بهره برده ایم تا محصولی با کیفیت و با طراحی روز دنیا که توان رقابت با برندهای خارجی را داشته باشند، تولید و به دست مصرف کننده نهایی برسانیم.

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، نمایشگاه اختصاصی ترکیه پس از یک دهه از تاریخ 03/08/1396 لغایت 06/08/1396  (25 – 28 October, 2017 ) در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

نظر شما چیست؟