اخبار لوازم خانگی

آتش‌سوزی در انبار لوازم خانگی در جاده قم

ملکی از آتش‌سوزی در یک انبار لوزام خانگی در جاده قم خبر داد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزییات این آتش‌سوزی گفت: 19:40 امشب یک مورد آتش‌سوزی در انبار لوازم منزل در خیابان شهید رجایی بعد از شهرسنگ با سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه این محدوده خارج از حوزه آتش‌نشانی تهران است، تصریح کرد: 2 ایستگاه آتش‌نشانی همراه 3 دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی باقرشهر در محل حادثه حضور داشت و مشغول عملیات بودند. محل آتش‌سوزی دو باب سوله در مجاورت هم به وسعت هزار و 500 متر مربع مسقف با سقف های شیروانی بود.

ملکی با بیان اینکه این سوله‌ها به انبارهای کوچک و بزرگ تقسیم شده بود، یادآورشد: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند یکی از این انبارها شعله‌ور بود و آتش به بخشهایی از انبار مجاور سرایت کرده بود.

او با بیان اینکه آتش به سرعت در حال گسترش بود تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت وارد عملیات شده و از چند طرف به آتش حمله‌ور شدند و موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآورند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: با عملیات خوب آتش‌نشانان مورد مصدومیت در این حادثه نداشتیم.داخل انبارها لوازم دکوری و تزییناتی منزل بود و بخشی نیز کارتن انبار شده بود که بخش زیادی از آن شعله‌ور بود.

ملکی گفت: ساعت 21:38 پس از اطفای آتش، آتش‌نشانان تهران محل را برای لکه‌گیری و بررسی علت آتش‌سوزی تحویل آتش نشانان باقرشهر دارند.

نظر شما چیست؟