اخبار لوازم خانگی

بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران آغاز به کار کرد

بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران  امروز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه 670 شرکت تولیدی و صادراتی هنر صنعت فرش دستباف کشور حضور دارند و قرار است فرش‌هایی فاخر و حتی عتیقه ایرانی در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد. همزمان با برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه فرض دستباف ایران چندین هیئت بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف جهان با حضور در این نمایشگاه ضمن بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی وارد مذاکره می‌شوند.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 50 هزار متر مربع در 13 سالن نمایشگاهی  از امروز تا 9 شهریورماه از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

فرشته دستپاک رئیس مرکز ملی فرش ایران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: 2.5 میلیون نفر در کشورمان در این هنرصنعت فعالیت می‌کنند و ما به دنبال ارتقای جایگاه فرش اصیل ایرانی در کشورمان و جهان هستیم.

وی افزود: برای تحقق این امر نظام‌مندسازی صنعت فرش و افزایش بهره‌وری و توسعه کمی و کیفی این صنعت دنبال می‌شود.

رئیس مرکز ملی فرش ادامه داد: در مرکز ملی فرش ایران موضوع اعزام و پذیرش هیئت‌های تجاری، کسب درآمدهای پایدار و توسعه تجارت الکترونیک فرش دستباف ایران، ایجاد مجتمع‌های قالیبافی و ورود سیاستگذاران و تجار فرش دستباف به زنجیره‌های جهانی دنبال می‌شود.

این نمایشگاه قرار بود با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شود، اما حضور وی در این برنامه منتفی شده است./تسنیم

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟