اخبار لوازم خانگی

پخت نان در 60 ثانیه با نان پز خانگی روتیماتیک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت zimplistic تولیدکننده ماشین نان پزخانگی با عنوان روتیماتیک در سنگاپور ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت zimplistic تولیدکننده ماشین نان پزخانگی با عنوان روتیماتیک در سنگاپور شناخته می شود. این ماشین در هر 60 ثانیه معادل یک دقیقه می تواند یک نان داغ آماده کند. برای پخت یک نان در روتیماتیک مصرف کنندگان به مواد اولیه یعنی آب، آرد و روغن نیاز دارند بعد از درست کردن مواد اولیه مقداری از آن را درون ظرف پخت نان قرار داده و به مدت 1 دقیقه صبرکرده تا نان پخته شود.

این دستگاه دارای 15 سنسور هوشمند و 10 موتور برای اداره کارهایی مانند وزن یا اندازه گیری، مخلوط کردن، درست کردن خمیر و پخت نان است.

این نان پز خانگی در حال حاضر خدماتی مانند پخت نان، پوره و پیتزا را در اختیار شما قرار می دهد اما این شرکت قصد دارد در آینده قابلیت پخت نان ذرت را در لیست خود اضافه کند.

قابل ذکر است، اپلیکیشن روتیماتیک به شما اجازه می دهد ضخامت نان را کنترل کرده و فرآیند پخت نان را نگاه کنید. این ماشین نان پز خانگی امکان اتصال به وای فای را دارد و کاربر می تواند ضخامت و برشته بودن سطح نان را کنترل کند.

ماشین نان پز خانگی روتیماتیک در آمریکا و کانادا به ارزش 999 دلار در دسترس مشتریان است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟