اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید در تهران برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید با هدف ارائه نیازمندی های صنایع کشور جهت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید با هدف ارائه نیازمندی های صنایع کشور جهت داخلی سازی صنایع خودرو و قطعات، صنایع معدنی اعم از فلزی و غیرفلزی، لوازم خانگی، صنایع دریایی و مخابرات برگزار می گردد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش هرمزگان امروز، خلیل قاسمی بیان کرد : این نمایشگاه با هدف ارائه نیازمندیهای صنایع کشور جهت داخلی سازی صنایع خودرو و قطعات، صنایع معدنی اعم از فلزی و غیرفلزی، لوازم خانگی، صنایع دریایی و مخابرات برگزار می گردد.
وی افزود : محل برگزاری این نمایشگاه در تهران نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران و تاریخ برگزاری آن ۲۷ تیر ماه سالجاری می باشد.
قاسمی خاطر نشان کرد : متقاضیان می توانند به منظور حضور در نمایشگاه یاد شده از طریق مراجعه به درگاه الکترونیکی www.tavaniran.ir ثبت نام به عمل آورند.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از مراکز صنعتی ، معدنی ، پژوهشی و علمی استان که توان تولید و ارائه خدمات را دارند جهت حضور در نمایشگاه یاد شده دعوت به عمل آورد.
شایان ذکر است حضور در این نمایشگاه کاملا رایگان می باشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟