کتری برقی هوشمند شیائومی
اخبار لوازم خانگی

کتری برقی هوشمند شیائومی را بیشتر بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کتری برقی هوشمند شیائومی که محصول جدید مجموعه MIJIA غول فناوری چینی بوده ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کتری برقی هوشمند شیائومی که محصول جدید مجموعه MIJIA غول فناوری چینی بوده امروز 18 نوامبر روانه بازار لوازم خانگی شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

کتری برقی هوشمند شیائومی روانه بازار می شود

این کتری برقی هوشمند چند منظوره Mijia که امروز روانه بازار شده با قیمت 169 یوان (تقریبا 26 دلار ) به فروش می رسد. محصول جدید مجموعه MIJIA به سادگی آب جوش را در کمترین زمان در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید چای ساز در بازار ایران

این دستگاه هوشمند از 10 تنظیمات مختلف برخوردار است و می تواند محدوده ای بین 100 تا 1000 وات آب را به نقطه جوش برساند. این دستگاه با برنامه و دستورالعمل هایی همراه است که برای تهیه نوشیدنی و غذاهای مختلفی مانند چای، سوپ و غیره به روز شده است.

کتری برقی هوشمند شیائومی

کتری برقی هوشمند شیائومی از طراحی مینیمالیستی برخوردار بوده و شبیه یک کتری برقی عمومی است و اکثر سطح بدنه آن به صورت شفاف ساخته شده است.

همچنین کتری برقی هوشمند چند منظوره Mijia دارای یک کنترل حفظ گرما است که به کاربران این امکان را می دهد تا دمای کتری را بین 45 درجه سانتی گراد تا 85 درجه سانتی گراد حفظ کنند تا گرما نیز حفظ شود و حتی می توانند تا 12 ساعت آب جوش داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین کتری های برقی در سال 2020

بهترین کتری برقی های موجود در بازار ایران

اگر جزو علاقه مندان به چای و نوشیدنی های گرم هستید اما برای گرم کردن آب از کتری های قدیمی استفاده می کنید، وقت آن رسیده که به دنیای مدرن نزدیک تر شوید. در بین ما ایرانی ها نوشیدن چای و قهوه بسیار رایج است و با کتری های قدیمی زمان زیادی برای جوشاندن آب صرف می شود اما کتری های برقی قادر هستند با صرف انرژی کمتر و سرعت بیشتر این کار را انجام دهند. برند های داخلی و خارجی زیادی دست به تولید کتری برقی زده اند که کیفیت های متفاوتی دارند. با ما همراه باشید تا بهترین کتری برقی های بازار را به شما معرفی کنیم تا خریدی بهتر و آگاهانه تر داشته باشید.

کتری برقی فیلیپس مدل HD9342/02

شرکت فیلیپس در زمینه تولید لوازم خانگی و آشپزخانه سابقه درخشانی دارد و طی این سال ها در تلاش برای تولید لوازم خانگی کارآمد و با کیفیت است. به همین منظور جنس بدنه کتری برقی فیلیپس مدل HD9342/02 از شیشه مخصوص ساخته شده توسط کمپانی آلمانی SCHOTT DURAN است. برای دهانه این کتری، فیلتری درنظر گرفته شده که از خروج رسوبات جلوگیری می کند.

این محصول از 4 سیستم ایمنی برخوردار بوده که از دستگاه در برابر خطرات محافظت می کند. به همین خاطر  کتری برقی فیلیپس جز بهترین کتری برقی های موجود در بازار است.

قیمت محصول1,530,000 تومان

بیشتر بخوانید:

بهترین کتری برقی های بازار ایران

کتری برقی بوش مدل TWK7801

کتری برقی های بوش به امکانات زیادی مجهز شده اند که در این بین کتری برقی بوش مدل TWK7801 جزو بهترین کتری برقی های بازار لوازم خانگی ایران  است.

قابلیت تعویض  فیلتر ضد رسوب، چرخش 360 درجه پایه، قفل ایمنی درپوش و محافظت از دستگاه در زمان نبود آب باعث شده این محصول مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و اسم این محصول در لیست بهترین کتری برقی ها بازار قرار بگیرد.

قیمت محصول1,391,000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟