آبگرم کن ال جی
اخبار لوازم خانگی

آبگرمکن ال جی برنده جایزه بهترین طراحی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آبگرمکن ال جی که دارای پمپ حرارتی اینورتر پیشرفته و مصرف پایین انرژی است و ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آبگرمکن ال جی که دارای پمپ حرارتی اینورتر پیشرفته و مصرف پایین انرژی است و در نمایشگاه بین المللی CES 2021 رونمایی خواهد شد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

با آبگرمکن ال جی بیشتر آشنا شوید

آبگرمکن کمپانی ال جی برنده جایزه نوآوری CES شد و قرار است در این نمایشگاه بین اللملی عرضه شود. این محصول جدید مجهز به کمپرسور اینورتر DUAL مشهور شرکت ال جی است که باعث گرم شدن سریع و موثر آب می شود و در عین حال مصرف برق کمتر و هزینه ها کمتری را برای کاربران رقم می زند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

همچنین این دستگاه هوشمند بسیار کارآمد و بادوام بوده و برای کنترل راحت از داخل یا خارج از خانه با برنامه LG ThinQ compatible سازگار است.

آبگرم کن ال جی

کمپرسور اینورتر DUAL ال جی با استفاده از گرمای متراکم شده آب را گرم می کند. می توان گفت که یک بخاری آب است که سالانه تا 74 درصد انرژی کمتری نسبت به آبگرمکن های برقی معمولی هنگام اسفاده مصرف می کند. این محصول جدید در نسخه های 200 لیتری و 270 لیتری عرضه می شود که دارای امتیازات قابل توجه بهره وری انرژی A + و A ++ است.

در همین رابطه بخوانید:

لوازم خانگی جدید ال جی در CES 2021 رونمایی می شوند

این کمپرسور بسیار مقاوم بوده و مخزن آب آن 10 سال ضمانت دارد. سیستم کارآمد ال جی از گرمای هوا برای کاهش بیشتر مصرف برق استفاده می کند، در حالی که دو منبع داخلی گرمای پمپ حرارتی و بخاری آن این اطمینان را به کاربران می دهد که هنگام مصرف زیاد از آبگرمکن بدون آب گرم نمانید.

آبگرم کن ال جی

هیتر پمپ حرارتی اینورتر هوشمند از طریق Wi-Fi فعال است و به آن این امکان را می دهد تا با اپلیکیشن LG ThinQ که در هر دو دستگاه Android و iOS وجود دارد کنترل شود. با استفاده از این اپلیکیشن، صاحبان خانه می توانند سیستم را از راه دور مدیریت و کنترل کنند و از تعمیر و نگهداری منظم برخوردار خواهند بود و همچنین کاربران یادآوری و برخی از مشکلات را بدون نیاز به تماس با خدمات مشتری تشخیص دهند. گفتنی است که کاربران می توانند دمای آب را در زمان واقعی بررسی کرده و از عملکرد زمان بندی برای تنظیم زمان و مدت زمان مصرف آب استفاده کنند.

لیو جائه چول، رئیس شرکت لوازم خانگی و راه حل های خانگی ال جی الکترونیکس در این رابطه گفت: آبگرمکن جدید پمپ حرارتی اینورتر ال جی نشان دهنده تعهد ما در ارائه محصولان با عملکرد بالا است که تاثیر بسزایی در کم کردن هزینه های مصرف انرژی خانگی و کره زمین دارد.

آبگرم کن ال جی

وی در ادامه گفت: ال جی به توسعه راه حل های حفظ محیط زیست ادامه خواهد داد که زندگی روزمره را برای کاربران و مصرف کنندگان در سراسر جهان راحت تر می کند.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES 2021 رونمایی می شوند

این آبگرمکن جدید ال جی برنده جایزه بزرگ طراحی محصول iF Design ، Red Dot ، IDEA شده و دارای سبک مدرن، مطابق با جدیدترین لوازم خانگی برتر ال جی بوده و نصب آن نیز بسیار آسان است. آبگرمکن پمپ حرارتی اینورتر ال جی از سه ماهه اول سال 2021 در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی در دسترس کاربران خواهد بود و از 11 ژانویه در غرفه نمایشگاه مجازی CES 2021 ال جی به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟