لوازم خانگی جدید ال جی
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی جدید ال جی در CES 2021 رونمایی می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رویداد کمپانی ال جی در نمایشگاه CES 2021 کاملاً آنلاین خواهد بود و همچنین یک ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رویداد کمپانی ال جی در نمایشگاه CES 2021 کاملاً آنلاین خواهد بود و همچنین یک نمایشگاه مجازی سه بعدی جهت نمایش تلویزیون های اولد و لوازم خانگی جدید ال جی ارائه شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

تلویزیون های اولد و لوازم خانگی جدید ال جی در نمایشگاه CES 2021

ال جی اعلام کرده است که از محصولات و خدمات جدید خود و همچنین سبک زندگی جدیدی متناسب با نیار کاربران در سال پیش رو در نمایشگاه CES 2021 رونمایی خواهد کرد.

در همین رابطه بخوانید:

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

ال جی الکترونیکس روز پنجشنبه دعوت نامه کنفرانس مطبوعاتی خود را برای نمایشگاه CES 2021 کاملاً مجازی ارسال کرد.

لوازم خانگی جدید ال جی

رویداد کاملاً آنلاین شرکت ال جی از ساعت 8 صبح 11 ژانویه 2021 آغاز می شود و به صورت زنده در وب سایت تعیین شده ال جی و کانال جهانی یوتیوب و همچنین در صفحه اصلی نمایشگاه CES نمایش داده می شود.

این رویداد با عنوان “زندگی روشن است – خودت را در خانه خود بساز” برگزار می شود. در این کنفرانس مطبوعاتی از سازنده الکترونیک کره جنوبی انتظار می رود از تلویزیون های اولد OLED مدل 2021 و تعداد زیادی لوازم خانگی جدید رونمایی کند.

لوازم خانگی جدید ال جی

همچنین ال جی الکترونیکس CTO IP Park در ساعت 10:15 صبح 12 ژانویه 2021 درباره نوآوری و چشم انداز ال جی برای آینده مشتریان سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES 2021 رونمایی می شوند

این شرکت اعلام کرد که در وب سایت تعیین شده ال جی پخش 24 ساعته اینترنتی را خواهد داشت که اخبار جدید محصولات، بررسی محصولات و مستندها را به نمایش خواهد گذاشت.

لوازم خانگی جدید ال جی

همچنین یک قسمت نمایشگاه مجازی سه بعدی وجود دارد که محصولات ال جی در آن به نمایش در می آیند. این نمایشگاه مجازی تا 15 فوریه قابل دسترس خواهد بود.

ال جی نیز به دلیل در خانه ماندن کاربران و افراد جهت شیوع ویروس کرونا فروش اینترنتی برای مشتریانی که در خانه به سر می برند خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟