افتتاحیه بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران
اخبار لوازم خانگی

گزارش افتتاحیه بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته شاهد افتتاحیه بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران بودیم که بر ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته شاهد افتتاحیه بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران بودیم که بر اساس آن بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی ایران فعالیت خودرا با حضور مسئولین کشور به صورت رسمی آغاز کرد.

این نمایشگاه از 5 دی ماه سال 1399 آغاز و تا روز دوشنبه، 8 دی ماه سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در روز اول این نمایشگاه دکتر شیر کوند؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و زیر بنایی معاون اول رئیس جمهور، دکتر زمانی؛ مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران، دکتر هندیانی معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دکتر پرهام فر؛ مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دکتر کوشا؛ مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی و دبیر کارگروه فرهنگی و اجتماعی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، صادقی نیارکی؛ معاون امور صنایع وزارت صمت و همچنین دبیرکل و هیات مدیره انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

در همین رابطه بخوانید:

بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران آغاز به کار کرد

در حاشیه برگزاری این مراسم، معاون هماهنگی امور اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت توجه ویژه به فعالیت انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت : انجمن صنایع لوازم خانگی عنوان یکی از بزرگترین تشکل‌های بخش خصوصی کشور را یدک می کشد و با توجه به این که انجمن‌ های قوی قادر به مشارکت در  تصمیم‌گیری‌های دولتمردان بوده باید بیش از گذشته در نزد مسئولان و مقامات کشور دیده شود.

همچنین مهدی صادقی نیارکی؛ معاون امور صنایع وزارت صمت در خصوص برنامه های وزارت صنعت برای صادرات لوازم خانگی عنوان کرد: راه نجات کشور توسعه صادرات لوازم خانگی است.کشور از سال 1398 با ارز صادراتی اداره می شود و همکاران ما در سازمان توسعه تجارت به دنبال رفع موانع صادراتی هستند که خوشبختانه آمار صادرات طی ماه های مهر و آبان ماه رشد کرده و پیش بینی می شود که این روند طی ماه های آینده ادامه پیدا کند اگرچه در حال حاضر تمرکز ما در بحش لوازم خانگی بر روی تامین نیاز داخل است.

گزارش کامل افتتاحیه بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران را می توانید در گزارش ویدیویی ال کا ایران مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • زهرا | 06 دی 1399 در 9:49 ق.ظ

    بسیار گزارش کامل و مفیدی بود👏🏼👏🏼