مایکروویو پاناسونیک جایزه Canstar Blue
اخبار لوازم خانگی

مایکروویو پاناسونیک جایزه Canstar Blue را دریافت کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروویو پاناسونیک جایزه Canstar Blue را برای دومین سال متوالی با توجه به ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مایکروویو پاناسونیک جایزه Canstar Blue را برای دومین سال متوالی با توجه به رضایتمندی مشتریان از آن خود کرد.

مایکروویو پاناسونیک جایزه Canstar Blue را از آن خود کرد

پاناسونیک در عرضه مایکروویو تمام ویژگی های منحصر به فرد که شامل رضایت کلی مشتریان، مقرون به صرفه بودن، سهولت در استفاده، حتی توزیع گرما، عملکردهای پخت و پز، شکل ظاهری، طراحی و سهولت تمیز کردن می شود را برخوردار بوده و توانسته این جایزه را برای دومین سال متوالی از آن خود کند.

بیشتر بخوانید:

دستیار هوشمند پاناسونیک برای اولین بار در هند عرضه شد

مدیر گروه پاناسونیک برای لوازم خانگی مطرح کرد که دریافت دوباره این جایزه برای کمپانی و کارکنان بسیار هیجان انگیز است.

مایکروویو پاناسونیک جایزه Canstar Blue

وی ادامه داد: ما طی ۱۲ ماه گذشته شاهدیم که مصرف کنندگان زمان بیشتری را در خانه می گذرانند و خرید محصولات لوازم خانگی را افزایش می دهند.

بیشتر بخوانید:

کمپین تهویه مطبوع پاناسونیک آغاز به کار کرد

مدیر گروه لوازم خانگی پاناسونیک در ادامه افزود: ما طی سال گذشته طیف وسیعی را ارائه داده ایم که ارزش واقعی پول را ارائه می دهد و از اینکه استرالیایی ها مزایای فناوری ما را تشخیص می دهند، افتخار می کنیم.

مایکروویو پاناسونیک جایزه Canstar Blue

دو سوم مصرف کنندگان هر روز از مایکروویو خود استفاده می کنند. بر اساس نظرسنجی Canstar Blue’s هنگام خرید مایکروویو جدید قیمت مهمترین عامل برای 40 درصد از استرالیایی ها است، به دنبال آن اندازه و ظاهر (19 درصد)، سهولت استفاده (15 درصد) و نام تجاری (11 درصد) برای کاربران حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید:

ربات دلیوری پاناسونیک در حال آزمایش است

مصرف کنندگان گزارش دادند که آنها تقریباً یک سوم (30 درصد) از افراد مورد بررسی بیشتر از اجاق گاز یا اجاق گاز جدید خود را جایگزین مدل های قدیمی می کنند در حالی که یک پنجم (20 درصد) گفتند که آن ها یک مدل مایکروویو را برای تکمیل لوازم آشپزخانه و زیبایی طراحی خریداری می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟