نسل دوم نمایشگر هوشمند Nest Hub گوگل
خانه هوشمند

نسل دوم نمایشگر هوشمند Nest Hub گوگل معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل دوم نمایشگر هوشمند Nest Hub گوگل معرفی شد و این محصول جدید کمپانی گوگل ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل دوم نمایشگر هوشمند Nest Hub گوگل معرفی شد و این محصول جدید کمپانی گوگل دارای ویژگی های جدید و قیمت مقرون به صرفه است.

معرفی نسل دوم نمایشگر هوشمند Nest Hub گوگل

نمایشگر هوشمند Nest Hub گوگل (نسل دوم) دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی و فناوری LCD است. گفته می شود درایور 1.7 اینچی تمام برد آن 50 درصد باس بیشتری نسبت به مدل قبلی خود ارائه می دهد. همچنین این دستگاه دارای 3 میکروفون بوده که یکی از آن ها بیشتر از Nest Hub Max است. تنها ایراد آن عدم وجود دوربین است و کاربران را از برقراری تماس تصویری محروم می کند.

بیشتر بخوانید:

برنامه اپل تی وی به گوگل تی وی افزوده می شود

ویژگی کلیدی جدید Nest Hub جدید Sleep Sensing نام دارد و خواب شما را از طریق تراشه Soli Radar ردیابی می کند. یک سنسور قادر به تشخیص شکل و موقعیت فرد خوابیده است اما چهره یا بدن خاص او را تشخیص نمی دهد.

نسل دوم نمایشگر هوشمند Nest Hub گوگل

Sleep Sensing برای ردیابی و کمک به کاربر در بهبود خواب طراحی شده است. این کار را با تشخیص حرکت و الگوی تنفس شما که از یک سنسور صدا، سنسور نور و سنسور دما کمک می گیرد، انجام می دهد. همچنین رفتارهای تنفسی شما مانند سرفه و خروپف را نیز ردیابی می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021 معرفی شدند

کمپانی گوگل ادعا می کند داده های صوتی در دستگاه پردازش می شود و برای آن ها ارسال نمی شود. همچنین چون دوربینی وجود ندارد لازم نیست نگران قرار دادن آن در اتاق خواب خود باشید.

نسل دوم نمایشگر هوشمند Nest Hub گوگل

هنگامی که از خواب بیدار می شوید، خلاصه ای از خواب شما دارای پارامترهایی مانند مدت زمان خوابیدن، زمان خروپف یا سرفه، هنگام خواب در طول شب و تغییراتی در نور است. همچنین به شما توصیه های شخصی ارائه می دهد تا به شما کمک کند شب بهتر بخوابید. گوگل می گوید داده های خواب شما با گوگل اسیستنت به اشتراک گذاشته می شود و همچنین می توانید از برنامه Google Fit به آن ها دسترسی داشته باشید. این مقاله می گوید که داده های خواب برای شخصی سازی تبلیغات استفاده نمی شود و کاربران می توانند در هر زمان داده های خود را بررسی و حذف کنند.

نسل دوم نمایشگر هوشمند Nest Hub گوگل

بنابراین این ویژگی چه مشکلی دارد؟ طبق گفته گوگل این ویژگی فقط برای یک کاربر کار می کند و باید به سمت آن ها هدایت شود. این بدان معنی است که اگر می خواهید خواب خود را ردیابی کنید، باید دو عدد نمایشگر هوشمند برای خود و شریک زندگیتان دریافت کنید. گوگل همچنین Sleep Sensing را تا سال آینده رایگان کرده و پس از آن برای استفاده از آن نیاز به اشتراک پولی دارید.

بیشتر بخوانید:

کنترل لامپ هوشمند با گوگل اسیستنت امکان پذیر شد

نمایشگر هوشمند Nest Hub (نسل 2) گوگل با برچسب قیمت 99.99 دلار به فروش می رسد. این محصول در حال حاضر برای پیش سفارش در Google Store در دسترس است و از 30 مارس شروع به فروش می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟