بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021
خانه هوشمند

بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021 معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021 با قابلیت های جدید و منحصر به فرد معرفی شدند و ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021 با قابلیت های جدید و منحصر به فرد معرفی شدند و می توان گفت که وجود یکی از این نمایشگرهای هوشمند برای هر فرد و خانواده ای لازم است.

بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021 معرفی شدند

با شیوع ویروس کرونا دستیارهای صوتی بیش از هر زمان دیگری مورد استفاده قرار می گیرند و با توجه به نیازهای متفاوت مصرف کنندگان، کمپانی ها در تلاش هستند تا نمایشگرهای هوشمند خود را با قابلیت های بیشتر و جدیدتر در دسترس کاربران قرار دهند.

بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021

نمایشگرهای هوشمند دارای چندین قابلیت جذاب و منحصر به فرد مانند چت ویدیویی، کنترل های لمسی، ارائه صفحه ای برای نمایش برنامه و کارهای مختلف هستند. صنعت نمایشگر هوشمند در سال های اخیر رونق گرفته است و کمپانی هایی مانند آمازون و گوگل هر ساله نمایشگرهای هوشمند خود را با قابلیت و کارایی های جدید عرضه می کنند.

بیشتر بخوانید:

4 روش موثر برای رسیدن به آرامش در خانه هوشمند

تقریباً دوازده نمایشگر هوشمند در بازار وجود دارد که آن ها یک ترکیب عالی هستند و از دستیار صوتی همیشه گوش دهنده و یک صفحه لمسی برای تماشای فیلم ها، کنترل دستگاه های خانه هوشمند، اضافه کردن مواردی به لیست کارهای شما و موارد دیگر بهره می برند. حتی نمایشگر هوشمند Google Nest Hub Max یک دوربین ردیابی چهره دارد که هر زمان این دستگاه هوشمند شما را تشخیص می دهد می تواند اطلاعات شخصی را به نمایش بگذارد.

بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021

در ادامه این بخش قصد داریم بهترین نمایشگرهای هوشمندی که در سال 2021 عرضه شده اند را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

نمایشگر هوشمند آمازون مناسب برای مبارزه با کرونا

نمایشگر هوشمند Google Nest Hub

نمایشگر هوشمند Nest Hub گوگل از دستیار صوتی داخلی برخوردار است و به همه گزینه های فرمان صوتی اسپیکر هوشمند Google Home Mini پاسخ می دهد. صفحه نمایش این نمایشگر 7 اینچ است اما روشنایی انطباقی آن باعث می شود تصاویر عالی باشند. گوگل حتی نمایش اسلایدی از عکس های خانوادگی را به عنوان محافظ صفحه نمایش برای کاربران خود سفارشی می کند.

بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021

همچنین می توانید دستگاه های خانه هوشمند خود را مانند زنگ در هوشمند خود با یک کنترل پنل طراحی بصری کنترل کنید. طراحی پارچه ای رنگارنگ در این نمایشگر هوشمند Google به دستگاه اجازه می دهد تا در هر جایی مورد استفاده قرار گیرد و با دکوراسیون های مختلف ترکیب شود.

بیشتر بخوانید:

با نمایشگر هوشمند جدید در مورد هر چیزی صحبت کنید

نمایشگر هوشمند Amazon Echo Show 8

نمایشگر هوشمند Amazon Echo Show 8 دارای دوربین بوده و قادر به برقراری چت ویدیویی برای کاربران خود است. نمایشگر Nest Hub از این قابلیت برخوردار نیست و به عبارتی می توان گفت نمایشگر هوشمند آمازون نسبت به آن در این زمینه برتری دارد.

بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021

نمایشگر هوشمند آمازون به کنترل صوتی و فرمان های صوتی شما پاسخ می دهد و به علاوه شما می توانید از صفحه نمایش برای بازی کردن، مرور دستور العمل ها، تماشای فیلم و کنترل خانه هوشمند خود و موارد دیگر استفاده کنید. صفحه نمایش این دستگاه نمایشگر هوشمند آمازون الکسا 8 اینچ بوده و همچنین شامل یک شاتر دوربین فیزیکی برای حفظ حریم خصوصی است.

بیشتر بخوانید:

دسترسی به اپلیکیشن Apple TV در گوگل تی وی امکان پذیر شد

نمایشگر هوشمند Amazon Echo Show 10

اگر یک نمایشگر هوشمند 10 اینچی مجهز به الکسا می خواهید Amazon Echo Show 10 جدیدترین و بهترین فناوری نمایش هوشمند است. با داشتن پایه موتوری، اکو شو 10 می تواند در هنگام تماس های ویدیویی یا هنگام تماشای محتوای ویدئویی روی دستگاه ، شما را در اطراف اتاق دنبال کند. همچنین دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی HD و یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی با شاتر فیزیکی برای داشتن حریم خصوصی دارد.

بهترین نمایشگرهای هوشمند 2021

شما می توانید از Echo Show 10 به عنوان یک دوربین امنیتی خانه هوشمند استفاده کنید و آن را از راه دور در برنامه الکسا مشاهده کنید. تماس تصویری گروهی حداکثر برای هفت نفر پشتیبانی می شود و با Drop In به شما امکان می دهد مستقیماً از هر مکان با برنامه الکسا با نمایشگر خود تماس بگیرید. این دستگاه گرانترین صفحه نمایش آمازون به همراه ویژگی های بسیار است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟