لوازم خانگی زلموند zelmond ساخت کجاست ؟
اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی زلموند zelmond ساخت کجاست ؟ ویدیو و مشخصات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سوالاتی مانند لوازم خانگی زلموند zelmond ساخت کجاست ؟  یا تلویزیون زلموند ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سوالاتی مانند لوازم خانگی زلموند zelmond ساخت کجاست ؟  یا تلویزیون زلموند ساخت کجاست بعد از خروج شرکت های خارجی از بازار ایران و توجه بیشتر به برندهای ایرانی در ذهن اکثر مشتریان به وجود آمد. تشدید تحریم ها، بالا رفتن قیمت لوازم خانگی خارجی و وفور کالای قاچاق در بازار منجر شد تا تمایل مردم برای خرید محصولات ایرانی نظیر تلویزیون zelmond بیشتر شود. در این بخش قصد داریم تا با معرفی برند زلموند ( zelmond ) مشتریان را برای خریدی آگاهانه هدایت کنیم.

در این بخش ضمن معرفی برند زلموند و سابقه آن در بازار به مواردی که در ادامه گردآوری شده است، می پردازیم:

  • لوازم خانگی زلموند zelmond ساخت کجاست ؟
  • تلویزیون zelmond ساخت کجاست
  • قیمت تلویزیون زلموند
  • مشخصات تلویزیون zelmond
  • بررسی تلویزیون زلموند 50 و 55، 49 و 43 اینچی

لوازم خانگی زلموند zelmond ساخت کجاست ؟

 

ایرانی و یا خارجی بودن کالا نخستین موردی است که مشتریان به هنگام خرید توجه می کنند و همان طور که اشاره شد در پاسخ به سوال لوازم خانگی زلموند zelmond ساخت کجاست ؟ می توان گفت که این برند ایرانی بوده و ساخت داخل است. این تولید کننده لوازم خانگی در حال حاضر بر روی تولید تلویزیون تمرکز دارد و به همین دلیل بیشتر مخاطبان به دنبال پاسخ سوالاتی مانند تلویزیون zelmond ساخت کجاست هستند و مواردی مانند قیمت تلویزیون زلموند یا مشخصات تلویزیون zelmond و بررسی تلویزیون زلموند 50 و 55، 49 و 43 اینچی بیشتر در اینترنت جستجو شده است.

برند زلموند zelmond فعالیت خود را از سال 1399 در بازار لوازم خانگی ایران آغاز کرده و از برندهای تازه وارد به شمار می رود. تلویزیون zelmond با گارانتی شرکت آژند سرویس عرضه می شود و نگرانی بابت دریافت خدمات پس از فروش وجود ندارد زیرا این شرکت پیش از این نیز سابقه حضور در این بازار را داشته و جالب است بدانید که محصولات پاناسونیک نیز با گارانتی آژند سرویس  روانه بازار می شوند.

تلویزیون zelmond ساخت کجاست

لوازم خانگی زلموند zelmond ساخت کجاست

باتوجه به مواردی که اشاره شد می توان گفت که پاسخ دو سوال لوازم خانگی زلموند zelmond ساخت کجاست ؟  و تلویزیون زلموند ساخت کجاست مشترک است. بعد از آشنایی با این برند حالا وقت آن رسیده در مورد مدل های ارائه شده توسط این شرکت اطلاعاتی ارائه دهیم.

پیش از بررسی قیمت تلویزیون زلموند یا مشخصات تلویزیون zelmond باید گفت که در حال حاضر محصولات زلموند به صورت عمده عرضه می شود و تک فروشی ندارند اگرچه در آینده ای نزدیک فروشگاه اینترنتی این شرکت راه اندازی خواهد شد و مشتریان می توانند مدل مورد نظر خود را خریداری کنند.

مشخصات تلویزیون zelmond

بررسی مشخصات و امکانات تلویزیون به هنگام خرید بعد از توجه به برند و شرکت تولید کننده اهمیت پیدا می کند و برای خریدی هوشمندانه تر پیشنهاد می شود که پیش از رفتن به بازار حتما در مورد محصولی که قصد خریداری آن را دارید تحقیق کنید و به همین منظور در این بخش به مشخصات تلویزیون zelmond می پردازیم.

پرس و جو از سایر کاربران یکی دیگر از فاکتورهایی است که مشتریان پیش از انتخاب مدل به سراغ آن می روند اگرچه تلویزیون zelmond در حال حاضر حضور کم رنگی در بازار به ویژه تهران دارد و در نتیجه نمی توان در مورد کیفیت آن اظهار نظر کرد. محصولات زلموند در حال حاضر بیش تر در شهرستان ها عرضه می شوند و مشتریان تهرانی برای خرید می توانند به ایران مال و هایپر استار مراجعه کنند. پیشنهاد می شود که بیش تر بر روی امکانات و سابقه این برند تمرکز کرده و به نظرات افرادی که سعی در گمراه کردن شما دارند، توجه نکنید.

تلویزیون زلموند در سایزهای 43، 49، 50 و 55 اینچی موجود است و در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین تکنولوژی‌های به کار رفته در تلویزیون های جدید سال 2020

تلویزیون ال ای دی زلموند 43 اینچ مدل ZL-43BF5152

تلویزیون ال ای دی زلموند 43 اینچ مدل ZL-43BF5152

تلویزیون های 43 اینچی از مدل های مقرون به صرفه بازار به حساب می آیند و برای فضاهای کوچک تا متوسط ایده آل هستند. اکثر شرکت های تولید کننده لوازم خانگی این سایز تلویزیون را در سبد محصولات خود قرار می دهند. تلویزیون ال ای دی زلموند 43 اینچ مدل ZL-43BF5152 با کیفیت تصویر فول اچ دی و امکاناتی نظیر تکنولوژی بهینه سازی کیفیت تصویر، گیرنده دیجیتال و خروجی هدفون به فروش خواهد رسید.

مشخصات فنی تلویزیون zelmond سایز 43 اینچ

نوع صفحه

 تخت

رزولوشن

1080×1920 پیکسل

نسبت تصویر 

 16:9

کیفیت تصویر

FULL HD

 امکانات تصویر

تکنولوژی بهینه سازی کیفیت تصویر : DLTI / DCTI،  گیرنده دیجیتالی داخلی (DVB/T-2) – اپتیکال (Optical)، پنل A+

سیستم صوتی

  دالبی دیجیتال (اسپیکر باکس)

سیستم عامل

ندارد

 پردازنده

 OCTACORE

 تیونر

 DVB-T2

 تعداد درگاه‌های USB

 2 عدد

 تعداد درگاه های HDMI

 3عدد

 کامپوننت (Component)

 دارد

استاندارد

H.265 HEVC-MAIN 10

 خروجی هدفون

 دارد

گیرنده دیجیتال

 دارد

قابلیت Screen Mirroring

 ندارد

 مرورگر اینترنت

ندارد

 نوع پایه

 رومیزی

 قابلیت اتصال به دیوار

 دارد

وای فای

ندارد

سایر امکانات

 طراحی باریک (Frameless & Slim)

 تلویزیون زلموند 50 اینچ مدل ZL-50SF6152

 لوازم خانگی زلموند zelmond ساخت کجاست ؟

 تلویزیون زلموند 50 اینچ مدل ZL-50SF6152 با پنل A+ ال ای دی عرضه می شود که مجهز به سیستم دالبی دیجیتال بوده و از طراحی باریک و به روز برخوردار است. در لیست امکانات این مدل  قابلیت Screen Mirroring دیده می شود که به لطف آن می توان صفحه نمایش تلفن همراه را همانطور که هست به صفحه نمایش تلویزیون انتقال داد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون zelmond  می توان به تکنولوژی بهینه سازی کیفیت تصویر، قابلیت Home Share و ضبط تصاویر PVR  اشاره کرد.

مشخصات فنی تلویزیون زلموند 50 اینچ

نوع صفحه

 تخت

رزولوشن

2160×3840 پیکسل

نسبت تصویر 

 16:9

کیفیت تصویر

 ULTRA HD 4K

 امکانات تصویر

 HDR 10 PLUS – پنل A+ – استاندارد : H.265 HEVC-MAIN 10 – تکنولوژی پردازش تصویر : 3D-DI (با قدرت تشخیص زوایای کوچک در تصویر) – تکنولوژی کاهش نویز تصویر : DE-Ringing & DE-Blocking – تکنولوژی بهینه سازی کیفیت تصویر : DLTI / DCTI

سیستم صوتی

  دالبی دیجیتال (اسپیکر باکس)

نوع رابط هوشمند

ANDROID 9

 پردازنده

 OCTACORE

 تیونر

 DVB-T2

 تعداد درگاه‌های USB

 2 عدد

 تعداد درگاه های HDMI

 3عدد

 کامپوننت (Component)

 دارد

 ورودی آنتن

 دارد

 خروجی هدفون

 دارد

گیرنده دیجیتال

 دارد

 عینک سه بعدی

 ندارد

قابلیت Screen Mirroring

 دارد

 نوع پایه

 رومیزی

 قابلیت اتصال به دیوار

 دارد

3D

ندارد

سایر امکانات

ضبط تصاویر PVR – تکنولوژی صفحه ی نمایش : Vertical Aligment – طراحی باریک (Frameless & Slim) – اپتیکال (Optical) – قابلیت Home Share – قابلیت Screen Mirroring – سرویس HBBTV،

 تلویزیون زلموند 55 اینچ مدل ZL-55SF6263

تلویزیون زلموند 55 اینچ مدل ZL-55SF6263 یکی از مدل های پر طرفدار این برند ایرانی تلقی می شود که با کیفیت تصویر  ULTRA HD 4K عرضه می شود و همانند سایر مدل های این شرکت از سیستم صوتی دالبی دیجتیال بهره برده است. این مدل هوشمند بوده و با رابط هوشمند ANDROID 9 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

مشخصات فنی تلویزیون زلموند 55 اینچ

نوع صفحه

 تخت

رزولوشن

2160×3840 پیکسل

نسبت تصویر 

 16:9

کیفیت تصویر

 ULTRA HD 4K

 امکانات تصویر

 پنل A+ ،طراحی باریک (Frameless & Slim) – اپتیکال (Optical)

سیستم صوتی

  دالبی دیجیتال (اسپیکر باکس)

نوع رابط هوشمند

ANDROID 9

 پردازنده

 OCTACORE

 تیونر

 DVB-T2

 تعداد درگاه‌های USB

 2 عدد

 تعداد درگاه های HDMI

 3عدد

 کامپوننت (Component)

 دارد

 ورودی آنتن

 دارد

 خروجی هدفون

 دارد

گیرنده دیجیتال

 دارد

 عینک سه بعدی

 ندارد

قابلیت Screen Mirroring

 دارد

 نوع پایه

 رومیزی

 قابلیت اتصال به دیوار

 دارد

سرویس HBB TV

دارد

سایر امکانات

ضبط تصاویر PVR – تکنولوژی صفحه ی نمایش : Vertical Aligment –  (Optical) – قابلیت Home Share – قابلیت Screen Mirroring –

قیمت تلویزیون زلموند

با توجه به این که محصولات زلموند به صورت عمده عرضه شده و در حال حاضر تک فروشی ندارند نمی توان اطلاعاتی درستی از قیمت تلویزیون زلموند ارائه داد اما انتظار می رود که به نسبت مدل خارجی قیمت پایین تری داشته باشد و در لیست محصولات اقتصادی بازار قرار بگیرد تا امکان خرید برای تمامی قشرهای جامعه فراهم باشد.

پس از آغاز تک فروشی اطلاعات این صفحه به روز خواهد شد و قیمت محصولات نیز درج می شود.

نمایندگی تلویزیون زلموند

لوازم خانگی زلموند با گارانتی شرکت آژند سرویس به فروش خواهند رسید که براساس اعلام این شرکت، با تکمیل شدن سایت فروش امکان خرید اینترنتی برای مشتریان فراهم خواهد شد اما برای اطلاعات بیشتر و  می توانید به نمایندگی تلویزیون زلموند در تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، کوچه لاله،پ ۱۳ مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱-۶۴۰۸۷ (واحد فروش) تماس بگیرید. در صورت تمایل به خرید تک نزدیک ترین منبع به مشتریان معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • شجاع | 01 آبان 1400 در 1:12 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر یک ماهی میشه این مدل تلویزیون خریداری کردم متاسفانه همون دوروز اول نقطه قرمزی وسط تلویزیون دیده شد تا امروز که 1هشت هنوز به دستمون نرسیده

  • مهیار | 13 آبان 1400 در 0:01 ق.ظ

    اقا نخرید شمارو به خدا نخرید.تلویزیون زلموند به درد جرز لای دیوار میخوره.من خریدم و مثل یک موجود وفادار به انسان پشیمانم

  • حمید | 14 آبان 1400 در 9:57 ب.ظ

    بازم صدرحمت به شما،زومیت یه جوری ازش تعریف کرده که انگار کیو ال ایدی سامسونگه.بی کیفیت ترین تلویزیون کند ترین و به دردنخور ترین تلویزیونی بود که خریدم.پولمو به فنا دادم سر یه محصول معیوب

  • علی | 26 آبان 1400 در 6:47 ب.ظ

    ماچیزی به نام تولیدداخل نداریم اینها همه ساخت چینه قطعات بی کیفیت چینی راواردمیکنیم به نام ساخت داخل قالب مردم میکنیم حیف ازتلویزیونهای سامسونگ وال جی میگن خودکره جنوبی به خاطرتحریم عقب نشست برن باامریکا مذاکره کنندتا این معضل حل بشه

    • ساسان | 05 آذر 1400 در 4:49 ق.ظ

      خود سامسونگ برای بعضی گوشی های ارزان قیمتش از نمایشگرهای چینی استفاده میکنه. حتی یکی از سه تولید کننده نمایشگرهای گوشی های لوکس آیفون 13 یک شرکت چینی بزرگ هست. دست خود تولید کننده ایرانی هست از کدوم شرکت قطعات وارد کنه، خیلی تولیدکنندگان متاسفانه برای سود بیشتر میرن سراغ شرکت های درجه دوم و سوم چینی، البته شرکت هایی مثل اسنوا، جی پلاس، ایکس ویژن و غیره از تولیدکنندگان معتبرتر چینی قطعاتشون رو تامین میکنن، حتی اسنوا اخیرا خط تولید پنل (OLED) تلویزیون هم راه انداخته که جای تقدیر داره و احتمالا اگر خوب عمل کنه میتونه پنل سایر تولیدکنندگان ایرانی رو هم تامین کنه.
      از تولیدکنندگان معتبر ایرانی خرید کنید هم چرخ اقتصاد کشور میچرخه هم زندگی هزاران کارگر ایرانی تامین میشه.

      • فواد | 05 بهمن 1400 در 10:31 ب.ظ

        ممنون ،می خواستم بخرم ،پشیمون شدم

  • وحید | 28 آذر 1400 در 1:24 ق.ظ

    تلویزیون زلموند یه تلویزیون بدردنخوره بی کیفیت و بدون خدماته

  • سهیلا | 23 دی 1400 در 6:00 ب.ظ

    برا جهیزیه رفتم بخرم کیفیت تصویر افتضاح.از این بی کیفیت تر نمیشد خوب شد نخریدم

  • Amin | 26 دی 1400 در 5:28 ق.ظ

    من در انگلیس هستم ، بررسی کردم و دیدم چنین برندی در خارج از ایران وجود ندارد، این یک برند من دراوردی از محصولات بی کیفیت چینی است که فقط نام بلموند را تداعی می کند.

    • نفیسه رحیمی | 26 دی 1400 در 11:51 ق.ظ

      سلام و وقت بخیر نیاز به بررسی نبوده چون در متن خبر ذکر شده که برند ساخت داخل بوده و طبیعی است که در خارج از ایران وجود ندارد اما در مورد کیفیت قضاوت میسپاریم به کاربران! در این متن بیشتر بر روی تاریخچه و محصولات تولیدی این شرکت تمرکز شده است.

  • سهیل | 18 بهمن 1400 در 7:25 ب.ظ

    شمارا به خدا تبلیغات این محصولات بی کیفیت را نکنید تلویزیون زلموند بسیار بی کیفیت است.نخرید

  • محدثه | 27 بهمن 1400 در 9:04 ق.ظ

    الکا ایران برای چی تبلیغ اینا تلویزیون بی کیفیت را انجام میدی؟من خریدم دو روز نشد خراب شد.هم بی کیفیته هم بدون نمایندگی.خراب بشه اسیر میشید.کاش چشم بی صاحابمو باز کرده بودم و حداقل از برندهای دیگه خرید میکردم

  • غلام | 30 بهمن 1400 در 8:56 ب.ظ

    یا خدا خوب شد نخریدم خیر سرم شب عید میخواستم تلویزیونمو عوض کنم زنم خوشحال شه.خدا خیرتون بده که نظرتون را به اشتراک گذاشتید

  • الهام | 07 اسفند 1400 در 4:41 ب.ظ

    کیفیت تصویر مناسبی دارد و خدماتش هم مثل بقیه برندهای داخلی و با همون کیفیت، خدماتش هم پاسخگو بودند برای نصب و هنوزم مشکلی نداره

    • فروشنده لوازم خانگی | 17 اسفند 1400 در 2:10 ق.ظ

      به نظرم تعریفتو از کیفیت تغییر بده چون اگر بخوایم تلویزیون های ایرانی را رده بندی کنیم تلویزیون الیو از لحاظ کیفیتی از هر تلویزیونی که من تو کل دوران فروشگاه داریم دیدم پایین تره.من سال هاست که فروشنده لوازم خانگی تو تهران هستم و پدر من هم همینکاره بود.این تلویزیون به هیچ وجه ارزش خرید نداره.نه کیفیت داره نه خدمات

  • محتشم | 11 فروردین 1401 در 10:58 ب.ظ

    منم خریدم ازش راضیم کیفیتش از ال جی و سامسونگ بالاتره

  • شایان | 22 فروردین 1401 در 11:47 ب.ظ

    محصول بی کیفیت و بدون خدمات که اصلا ارزش خرید نداره.بعداز اینکه معرفی محصول شمارا خواندم رفتم از نزدیک دیدم.اونقد بی کیفیت بود که حالم بد شد.تلویزیون زلموند نخرید که سرتون کلاه میره

  • آرش | 07 اردیبهشت 1401 در 10:02 ب.ظ

    تا وقتی پلاستیک فروش هایی مثل اینا هستند وضعیت لوازم خانگی تغییر نمیکنه.من خریدم پشیمونم شما نخرید

  • غلام صیفی | 17 اردیبهشت 1401 در 9:34 ق.ظ

    زلموند هم شد برند اخه
    پولتون رو‌بریزید توی جوب سودش بیشتر
    خدایی حق و‌ انصاف نیست من با یه حقوق بازنشستگی برم یه تلویزیون اشغال بخرم

  • آریا | 20 اردیبهشت 1401 در 3:34 ب.ظ

    بی کیفیت به درد نخور اشغال هرچی بگم کمه اخه چرا واردات باز نمیشه از دست اینا راحت شیم

  • پوریا | 03 خرداد 1401 در 8:12 ب.ظ

    یعنی اشغال ترین تلوزیون جهانه حتی وایفای نداره گوشی بهش وصل بشه خاک تو سر سازندش

  • سجاد علیپور | 04 خرداد 1401 در 7:38 ب.ظ

    برندی که تولیدکننده نیست خدمات هم نداره کیفیت تصویر هم که افتضاحه

  • امید دهقانی | 23 فروردین 1402 در 1:29 ب.ظ

    سلام
    زلموند از سونی و پاناسونیک چیزی کم نداره تمام قطعات داخلي پاناسونیک هستش .
    برای دور زدن تحریم مجبور شدن اسم زلموند رو بزارن . حالا توی مونتاژ کاری ایران فرمایش عزیزان درسته چون QC و QA توی ایران معنی ندارد .

  • فریده | 27 خرداد 1402 در 3:40 ب.ظ

    شما احتمالا سری معمولی این برند رو خریدی؛ چون من سری smart رو دارم و wifi داره!!! تازه 43 اینچ!!