ساندبار 3.1 کاناله شیائومی
اخبار لوازم خانگی

ساندبار 3.1 کاناله شیائومی به بازار جهانی معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی در بازار لوازم خانگی چین و همچنین در هند رکورد دار فروش ساندبار ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شیائومی در بازار لوازم خانگی چین و همچنین در هند رکورد دار فروش ساندبار بوده با این حال، جدیدترین ساندبار 3.1 کاناله شیائومی برای عرضه در بازار جهانی آماده است. ساندبار 3.1ch شیائومی به عنوان بخشی از مجموعه  اکوسیستم زندگی هوشمند شیائومی عرضه می شود که قابلیت های چشمگیری را ارائه می دهد.

لازم است بدانید که این ساندبار اولین ساندبار شیائومی بوده که قرار است در بازار جهانی عرضه شود. این دستگاه از تکنولوژی NFC یا ارتباط از راه نزدیک تنها با یک لمس پشتیبانی می کند و دارای یک پنل LED هوشمند است که وضعیت دستگاه را به نمایش می گذارد. برای کنترل دستگاه کلید های اتصال در بالا و دکمه پاور در بالا و همچنین کنترل صدا وجود دارد.

ساندبار 3.1 کاناله شیائومی

از لحاظ پخش صدا و صوت، ساندبار 3.1 کاناله شیائومی دارای صدای Dolby و صدای مجازی DTS است همچنین یک ساب ووفر بی‌سیم برای تطبیق‌ پذیری بیشتر ساندبار دارد. شما می توانید ساب ووفر را در هر جایی که می خواهید برای داشتن صدای خروجی قوی تر قرار دهید علاوه بر این، ساندبار 3.1ch می تواند حداکثر توان خروجی 430 وات را بین ساب ووفر و دستگاه اصلی تولید کند.

لازم به ذکر است که هنوز جزئیات زیادی درباره ساندبار 3.1ch شیائومی وجود ندارد و ما هنوز از پورت ها و سایر ویژگی های این ساندبار جدید اطلاعی نداریم. اما انتظار داریم که پورت های HDMI، AUX و  درگاه های نوری دستگاه و بلوتوث دستگاه حداقل با دیگر ساندبار های شیائومی همسان باشد.

جزئیات قیمت و زمان دقیق عرضه جهانی ساندبار 3.1ch شیائومی متعاقباً از طرف این کمپانی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟