5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس
اخبار لوازم خانگی

5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آلودگی هوا در این روزها به یکی از مشکلات اساسی کلان شهرها از جمله تهران ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آلودگی هوا در این روزها به یکی از مشکلات اساسی کلان شهرها از جمله تهران تبدیل شده است که در این شرایط استفاده از دستگاه تصفیه هوا برای کاهش آلودگی هوای محیطی پیشنهاد می شود.همان طور که می دانید دستگاه های تصفیه هوا می تواند آلاینده ها و مواد سمی موجود در هوا را کاهش داده و مشکلات تنفسی را بهبود بخشد.در مطلب 5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس قصد داریم تا به معرفی یکی از مدل های ایرانی بپردازیم.

جی پلاس یکی از معدود تولید کنندگان لوازم خانگی ایرانی است که در زمینه تولید تصفیه هوا فعالیت می کند. دستگاه تصفیه هوای جی پلاس در این روزهای آلوده می تواند با حذف آلاینده های موجود در هوا، عمل تنفس را راحت تر کند و از طرفی در مقایسه با نسخه های خارجی قیمت مناسب تری دارد.

بیشتر بخوانید:

آنباکسینگ لوازم خانگی در ایران/ آنباکسینگ تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I

 

چرا باید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس بخریم؟

5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس

خرید دستگاه های تصفیه هوا به دلیل از بین بردن مواد شیمیایی موجود در هوا، گرد و خاک، بوی نامطبوع و حتی کاهش انتقال بیماری در این روزها بسیار پرطرفدار شده و در مطلب 5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس قصد داریم تا مدل های یکی از شرکت های ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم. شرکت جی پلاس تا به امروز دو مدل را روانه بازار کرده که هر کدام دارای امکانات و ویژگی های متنوع هستند و با معرفی آن ها راحت تر می توانید تصمیم گیری کنید.

امکانات بالا

5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس

مطمئنا امکانات بالا و ویژگی های متعدد یکی از 5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس است.  سنسور تشخیص میزان گرد و غبار، تایمر، عملکرد خودکار و حالت خواب، فیلتر از بین برنده بو (کربن اکتیو)، هشدار تعویض فیلتر، صفحه نمایش جهت نشان دادن کیفیت هوای محیط و … تنها بخشی از امکانات مدل های این شرکت است.

با قرار دادن دستگاه بر روی حالت خواب تصفیه هوای محیط با کمترین میزان صدا ادامه پیدا می کند. از طرفی محصولات این شرکت ایرانی می توانند ذرات بسیار ریز بین 1 تا2.5 میکرون و تا بیش از 99.5 درصد را تصفیه کنند. مصرف انرژی دستگاه های تصفیه هوای جی پلاس پایین بوده و امکان تنظیم سرعت فن وجود دارد.

قابلیت‌ بخور این مدل ها می‌ تواند فواید زیادی از جمله کنترل رطوبت محیط را داشته باشد. همچنین مرطوب کردن محیط در فصل‌ های سرد می‌ تواند از سرماخوردگی جلوگیری کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس

جی پلاس یک برند ایرانی است که توسط گروه گلدیران به بازار کشورمان معرفی شد. در نتیجه می توان بابت دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن بود. شرکت گلدیران سال ها به عنوان نماینده رسمی ال جی در ایران فعالیت می کرد و مردم به این شرکت اعتماد دارند. از خدمات نمایندگی های گلدیران می توان به 180 روز ضمانت کیفیت خدمات، رایگان شدن هزینه تعمیرات با تمدید گارانتی، سرویس دوره ای و … اشاره کرد.

سیستم فیلتراسیون کارآمد

5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس

دستگاه های جی پلاس دارای سیستم فیلتراسیون کارآمد هستند که شامل فیلتر اولیه، فیلتر آیونایزر، فیلتر هپا و فیلتر از بین برنده بو (کربن اکتیو) می شود.

دستگاه تصفیه هوای جی پلاس مجهز به تکنولوژی آیونایزر است که به کمک این ویژگی، این دستگاه قادر است در هر دقیقه چندین میلیون یون وارد فضای محیط کند، ورود این یون‌ها باعث کاهش انتشار ذرات آلرژی زای معلق در فضا شده و به یونیزه کردن اجسام موجود در محیط نظیر پرده، مبل و …  کمک می کند.از طرفی به لطف فیلتر پیشرفته کربن اکتیو بوهای نامطبوع محیط از قبیل بوی سیگار، بوی غذا توسط دستگاه جذب می شود.

یکی دیگر از فیلترهای قوی این شرکت، فیلتر هپا است که مانع نهایی برای عبور ذرات مضرر محیط بوده و ذرات بسیار ریز بین 1 تا 2.5 میکرون را تصفیه می کند.

قیمت مناسب

5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس

دو مدل جی پلاس در مقایسه با نسخه های خارجی قیمت مناسبی دارند. با توجه به گرانی در بازار، بودجه به یکی از فاکتورهای اصلی هنگام خرید تلقی می شود. تصفیه کننده هوا جی پلاس مدل GAP-J670I با قیمت 6.750.000 تومان به فروش می رسد و مدل GAP-J450I را می توانید با پرداخت 4.750.000 تومان تهیه کنید.

قابلیت بخور

قابلیت‌ بخور این مدل ها می‌ تواند مزایای زیادی از جمله کنترل رطوبت محیط  را داشته باشد. همچنین مرطوب کردن محیط در فصل‌ های سرد می‌ تواند از سرماخوردگی جلوگیری کند.

کلام آخر

5 دلیل برای خرید دستگاه تصفیه هوای جی پلاس به منظور معرفی یک دستگاه قیمت مناسب و با کارامد گردآوری شده است. بسیاری از افراد در این روزها به دلیل تداوم آلودگی هوا و البته سرمای هوا به دنبال خرید دستگاه تصفیه هوا هستند که این مقاله برای راهنمایی مشتریان تهیه شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟