اسپیکر کاوالی لومکس روانه بازار ایران می شود
اخبار لوازم خانگی

اسپیکر کاوالی لومکس روانه بازار ایران می شود

شرکت تولید کننده لوازم صوتی و تصویری لومکس از عرضه اسپیکر کاوالی به بازار ایران خبر داد.

نفیسه رحیمی | 9 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند تولید کننده لوازم صوتی و تصویری لومکس از عرضه اسپیکر کاوالی به بازار ایران خبر داد. این محصول با ووفر 12 اینچی عرضه می شود و دارای امکانات به روز و مدرن است.

اسپیکر کاوالی قرار است در مردادماه سال جاری در دو نسخه روانه بازار شود که شامل یک مدل شارژى تک ساب ( cavalli s ) و يک مدل 2 كانال ( cavalli Ap ) می شود.

یکی از ویژگی های قابل توجه این مدل وجود لايت بال یا رقص نور سقفی است.از طرفی رقص نور چرخشى در دور ووفرهاى جلو نیز به زیبایی این محصول افزوده است.

تمامی مدل های لومکس از جمله اسپیکر کاوالی با میکروفون وایرلس ارائه می شوند. محصولات شركت بانيان یا توليد كننده اسپيكرهاى لومكس در ایران تولید شده و به همین دلیل نگرانی بابت خدمات پس از فروش وجود ندارد. تمامی تولیدات این شرکت دارای 24 ماه گارانتی بانیان سرویس هستند.

برند لومکس سال هاست که در بخش صوتی و تصویری به ویژه اسپیکر و باند فعالیت دارد و از بازیگران اصلی این حوزه تلقی می شود.این برند از دهه 80 در بازار صوتی و تصویری ایران حضور دارد که طراحی محصولات آن در فرانسه انجام شده و در کشورهای آسیایی تولید و مونتاژ می شوند. اما از اواسط دهه 90، تولید محصولات این شرکت در کشورمان توسط شرکت بانیان آغاز شد و در حال حاضر، کارخانه این شرکت در شهرک صنعتی شمس آباد قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟