گرامافون شرکت Victrola
نمایشگاه لوازم خانگی

گرامافون جدید شرکت Victrola دارای چه ویژگی هایی است؟

شرکت Victrola سال ها است که در زمینه تولید گرامافون فعالیت می کند و گرامافون جدید این شرکت در نمایشگاه CES 2024 رو نمایی شد.

آتنا میراحمدی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گرامافون جدید شرکت Victrola در نمایشگاه CES 2024 رو نمایی شد.

شرکت Victrola سال ها است که در زمینه تولید گرامافون، فعالیت می کند. از گرامافون های تولید شده توسط این شرکت می توان به مدل های Stream Onyx با قیمت تقریبی ۶۰۰ دلار و Carbon با برچسب ۸۰۰ دلار اشاره کرد. پخش صدا ازطریق اسپیکرهای Sonos یکی از ویژگی صفحه گرامافون هایی است که این شرکت تولید کرده است.

پخش هر صدایی و شنیدن آن ها برای هر فردی جذاب است، برای همین این شرکت جدیدا گرامافونی با داشتن این قابلیت معرفی کرده و گفته شده که از بهار سال آینده در آمریکا عرضه می شود. نام این گرامافون Stream Sapphire است و شرکت Victrola کیفیت ساخت و صوتی این گرامافون را بالاتر برده که می تواند از صدای ۴۸ کیلوهرتز ۲۴ بیتی FLAC پشتیبانی کند تا پخش صدای با کیفیت تری داشته باشد. همچنین ساخت بدنه Stream Sapphire از پایه چوبی و موتور براشلس و کارتریج Ortofon Blue 2M که بسیار با کیفیت و گران قیمت هستند ساخته شده.

این گرامافون Stream Sapphire قیمت بالایی دارد. قیمت بالای این گرامافون  هم به خاطر وجود قابلیت هایی همچون پشتیبانی از UPnP (Universal Plug and Play) و متصل شدن به محصولات Roon است، که می توان با استفاده از این قابلیت جذاب به کلی دستگاه صوتی مثل اسپیکر ها و نوار های صوتی بلوتوثی، لپ تاپ های ویندوزی، گوشی آیفون و سامسونگ، یا هر دستگاه انروید و iOS متصل شد. فقط توجه داشته باشید این قابلیت هایی که گفته شد در مدل های ارزان قیمت آن وجود ندارد و گفته شده قیمت این گرامافون تقریبا دو برابر مدل Carbon، یعنی ۱۵۰۰ دلار است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟