اخبار لوازم خانگی

وزیر صنعت از خط جدید تولید یخچال پاکشوما بازدید کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عصر امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون صنایع عمومی وزارت صمت با ...

بهنام وحیدی | 1 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عصر امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون صنایع عمومی وزارت صمت با حضور در کارخانه گروه صنعتی پاکشوما، از خط جدید تولید یخچال فریزر این مجموعه بازدید کرد.

علی‌آبادی با حضور در کارخانه تولید لوازم خانگی پاکشوما و بازدید از خطوط تولید این مجموعه، بر حمایت از تولید ملی تاکید و وضعیت صنعت لوازم خانگی کشور را خوب ارزیابی کرد.

وزیر صمت در این مراسم، ضمن بازدید از جدیدترین خط تولید یخچال فریزر پاکشوما از آخرین دست‌آوردهای این گروه بزرگ صنعتی نیز بازدید کرد.

به گزارش «ال کا ایران»، پاکشوما در سال‌روز ۴۹ سالگی خود که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، از جدیدترین خطوط تولید خود رونمایی کرده بود. خط تولید یخچال فریزر پاکشوما، بزرگ‌ترین خط تولید یخچال فریزر در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود.

جدیدترین خط تولید یخچال فریزر پاکشوما مجهز  به به‌روز ترین فناوری‌های تولید بوده و طول این خط به حدود یک کیلومتر می‌رسد. این خط تولید ظرفیت تولید حدود نیم میلیون دستگاه در سال را داشته و بنا بر اعلام مدیران ارشد مجموعه قرار است به کمک ظرفیت‌های جدید ایجاد شده، مدل‌های جدید و متنوعی در این خط ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟