اخبار لوازم خانگی

آغاز به‌کار پانزدهمین نمایشگاه سراسری “لوستر و لوازم خانگی” در کرمانشاه

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز به‌کار پانزدهمین نمایشگاه سراسری لوازم خانگی و لوستر، همزمان با نمایشگاه سوغات استان‌ها در کرمانشاه خبر داد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنفشه امامی‌نیا اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه سراسری لوازم خانگی و لوستر همزمان با نمایشگاه سوغات استان‌ها از امروز (17 آبان) در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد آغاز به کار می‌کند و تا 21 آبان به مدت پنج روز پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی ساعت کاری نمایشگاه را  همه روزه عصرها از ساعت 15 تا 21 اعلام کرد.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از حضور 70 شرکت در بخش لوازم خانگی و لوستر در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در بخش سوغات استان‌ها نیز 70 غرفه داریم.

به گفته امامی‌نیا شرکت‌هایی از کرمانشاه، مشهد، تهران و آذربایجان‌های شرقی و غربی در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، وی تخفیف در نظر گرفته شده برای نمایشگاه را نیز حدود 15 درصد اعلام کرد و یادآور شد: هدف از برپایی این نمایشگاه حمایت از تولید داخل، ایجاد رقابت بین واحدهای تولیدی و ارتقاء کیفیت محصولات است.

مدیرامور نمایشگاهی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه عنوان کرد: این پانزدهمین نمایشگاهی است که از ابتدای امسال تاکنون در نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه برگزار می‌شود.

نظر شما چیست؟