اخبار لوازم خانگی

رویکرد سازمان استاندارد حرکت در مسیر تولید محصول باکیفیت است/ با هر سدی در این مسیر برخورد می‌کنیم

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان یزد با بیان اینکه رویکرد سازمان استاندارد حرکت در مسیر تولید محصول باکیفیت است، گفت: با هر سدی در این مسیر برخورد خواهیم کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمدحسین ماجدی اردکانی ظهر امروز در همایش کارشناسان، مدیران و مسؤولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان یزد به مناسبت 18 آبان، روز ملی کیفیت اظهار داشت: مبحث کیفیت در کشور ما و به ویژه در استان یزد مظلوم واقع شده اما امیدوار به همدلی و همراهی بیشتر مسؤولان در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به اهمیت کیفیت محصولات به ویژه در زمینه لوازم خانگی عنوان کرد: هرچه برای کیفیت هزینه کنیم، هزینه‌های جانبی کمتری پرداخت خواهیم کرد اما اگر به کیفیت توجه نشود و حاضر نباشیم برای آن هزینه کنیم، ناچار خواهیم شد هزینه‌های ثانویه نظیر هزینه تعمیر و نگهداری پرداخت کنیم.

ماجدی اردکانی خاطرنشان کرد: امروز بحث کیفیت در سطح استان یزد تاثیرپذیر یاز فرهنگ یزدی‌ها است و از آنجا که یزدی‌ها به پاک‌دستی، تلاش و تدین شهرت دارند، تولیدات آنها نیز با بهره‌گیری از همین فرهنگ به بازار عرضه می‌شود.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان یزد بیان کرد: باید شرایطی فراهم کنیم که وقتی محصولی از یزد در دیگر نقاط کشور استفاده می‌شود، همه از کیفیت آن اطمینان داشته باشند، چراکه تولید یک کالای استاندارد با کیفیت مطلوب، نشان از تعهد و مسؤولیت‌پذیری دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های کارشناسان استاندارد برای رسیدن به کیفیت مطلوب و استانداردهای بین‌المللی عنوان کرد: رویکردی که استاندارد دارد، پاسداری از کیفیت و مطلوبیت کالا است و هر حمایتی که لازم باشد در این حوزه انجام خواهیم داد و هر سدی در مسیر باشد، تا آنجا که وظایف سازمانی اجازه دهد با آن برخورد خواهیم کرد.

ماجدی اردکانی، رویکرد استاندارد را حرکت در مسیر تولید محصول با کیفیت خواند و خاطرنشان کرد: تلاش ما حفظ این مسیر و حفظ کیفیت کالا است.

به گزارش فارس، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان یزد با تبریک روز جهانی کیفیت ادامه داد: یکی از اقداماتی که در استان یزد به این مناسبت انجام شد، راه‌اندازی دومین دفتر استانداردسازی در کانون کارشناسان دادگستری است.

وی اظهار امیدواری کرد: استاندارد بتواند در همه حوزه‌ها پررنگ ظاهر شود و به ویژه در عرصه قضایی بتواند با انجام کارهای کارشناسی موثق، آمار پرونده‌های مرتبط با این حوزه را کاهش دهد.

نظر شما چیست؟