اخبار لوازم خانگی

گذر از رعد و برق های پائیزی صنف لوازم خانگی

صنف لوازم خانگی روزهای پر تلاطمی را از آغاز پاییز آغاز کرده است. از طرح مبارزه با قاچاق در سطح عرضه گرفته تا نوسانات همین چند روز گذشته نرخ ارز همه و همه نشان از آسمانی پر رعد و دریایی است که از سه ماه گذشته تاکنون گاه آرام و گاه طوفانی بوده.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صنف لوازم خانگی روزهای پر تلاطمی را از آغاز پاییز آغاز کرده است. از طرح مبارزه با قاچاق در سطح عرضه گرفته تا نوسانات همین چند روز گذشته نرخ ارز همه و همه نشان از آسمانی پر رعد و دریایی است که از سه ماه گذشته تاکنون گاه آرام و گاه طوفانی بوده. اما باید بگوییم که در همین روزهای پر تب و تاب باز هم سربلندی و جاودانگی از آنِ آنانی شد که در این جزر و مدها همچون سنگ های کف دریا همچنان آرام و پابرجا ماندند و به کسب و کار حلال و پرسود خودشان مانند همیشه ادامه دادند و به این نوسانات دامن نزدند.
اگر بخواهیم کارنامه سه ماهه خود را مرور کنیم باید بگوئیم خوشبختانه در طرح مبارزه با قاچاق کالا از سطح عرضه اتحادیه لوازم خانگی یکی از سرآمدترین و موفق ترین صنوف عمل کرد و وظیفه خود دانست تا در کنار همکاران صنفی خود از یک سو و هم گام با دولت محترم از سوی دیگر، قدم های مثبتی را بردارد. همچنین با بازرسی های مکرر از فروشگاه ها و برگزاری جلسات هم اندیشی و توجیهی با اعضای صنف که با دعوت از مراجع و مدیران ارشد وزارت صنعت معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی صورت گرفت بعنوان اتحادیه پیشرو گام های موثری را برداشت، به گونه ای که اتحادیه لوازم خانگی تنها اتحادیه ای بود که در جلسات بسیار مهم سران قوه مجریه وحتی شخص دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهوری دعوت میشد و به ارائه نظرات و راهکارهای موثر در این زمینه می پرداخت.
برگزاری نمایشگاه موفق لوازم خانگی در چنین شرایطی که بازار دستخوش اینگونه تحولات شده بود خود نشانگر بالفعل گردیدن بسیاری از نیروهای بالقوه ای هست که آن نیز جز با دست اتحاد و یکپارچگی در سطح صنف لوازم خانگی نبوده و نیست.
همچنین ارائه لیست قیمت های لوازم خانگی که با همکاری شرکت های معظم لوازم خانگی بر روی سایت و کانال لوازم خانگی قرار میگرفت، خوشبختانه یکی دیگر از سربلندی های اتحادیه و صنف مان در بیان شفافیت و عملکرد صحیح آن بود، که مایه مباهات گردید.
حال که توانسته ایم به یاری و مدد خداوند متعال و همراهی شما اعضای محترم صنف گام های تاثیر گذاری را در همین مدت زمان کم برداریم بنابراین قادر خواهیم بود که با درنظر گرفتن توان خرید مردم شریف کشورمان این جو کوتاه مدت نوسانات نرخ ارز را نیز نادیده گرفته وهمچون گذشته بدون حتی یک ریال تغییر در سطح قیمت ها از این بحران نه چندان جدی نیز عبور کنیم.
دست همگی شما هم صنفی های خود را به گرمی می فشاریم و آرزوی کسب و کاری  پر رونق و حلال تا پایان سال برای همه اصناف تلاشگر و زحمتکش داریم.

سید مرتضی میری- نائب رئیس اتحادیه لوازم خانگی
 

نظر شما چیست؟