اخبار لوازم خانگی

۱۳ قلم لوازم‌خانگی قاچاق در راستای مقابله با قاچاق کالا در شهرستان قرچک کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: مقابله با قاچاق کالا و ارز به‌عنوان یک اولویت اساسی در سال اقتصاد مقاومتی است و نیروی انتظامی گام‌های بزرگی برای مبارزه با این پدیده شوم و حمایت از تولید داخلی صورت داده است و در این راستا کشف ۲۷۷ جفت کفش قاچاق و دستگیری یک نفر و کشف ۱۳ قلم لوازم‌خانگی قاچاق و دستگیری یک نفر از اقدامات مؤثر در این زمینه بوده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ علی قرائی فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در گفتگو با قرچک آنلاین اظهار داشت: برقراری امنیت حق مردم است و نیروی انتظامی به‌طور شبانه‌روزی در تلاش است، تا امنیت و آسایش را در شهرستان برقرار کند.

وی با اشاره به آسیب‌شناسی اجتماعی و آموزش خانواده‌ها اظهار کرد: کارهای خوبی از سوی نیروی انتظامی در محافل، مساجد و مدارس شهرستان صورت گرفته است و این موضوع که یکی از کارهای مهم نیروی انتظامی شهرستان محسوب می‌شود، با حضور پرسنل انتظامی  مردم را از آسیب‌های اجتماعی موجود آگاه می‌کنند.

قرائی گفت: استقرار پلیس، حضور گشت‌های ۱۱۰ و پلیس نامحسوس در اماکن حساس و هسته مرکزی شهر از وقوع حوادث جلوگیری می‌کنیم و برای حفظ و ایجاد امنیت شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

وی بابیان اقدامات نیروی انتظامی در بحث عفاف و حجاب شهرستان، تصریح کرد: در بحث عفاف و حجاب یکی از برنامه‌هایی که از سوی نیروی انتظامی به‌اتفاق پرسنل سپاه و بسیج صورت گرفته است و امر تذکرات لسانی با توجه به دستورالعمل در سطح شهرستان انجام می‌شود، تا از ناهنجارهای موجود در این زمینه جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با اشاره به اقدامات اخیر انتظامی شهرستان، بیان کرد: دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و کشف اموال مسروقه، کشف ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۲ خودروی سرقتی، کشف ۴ مورد اموال داخل خودرو، کشف ۴ مورد سایر عناوین سرقت و توقیف ۴۵ خودرو ۱۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف که با تلاش این نیروی زحمت‌کش صورت گرفته است.

img_3760

وی گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدرو برخورد با خریدوفروش مواد افیونی و عاملان تخریب جامعه کشف ۲۰۷ گرم مواد مخدر (تریاک) و دستگیری یک نفر و دستگیری ۳۰ نفر معتاد و انتقال به کمپ و در همین راستا اجرای ۲۵ مورد طرح پاک‌سازی نقاط آلوده جرم خیز در سطح شهرستان را انجام دادیم.

قرائی افزود: کشف و دستگیری سارق منزل به همراه دستگیری یک نفر مال‌خر، کشف پنج هزار و صد حلقه سی دی مبتذل و یک عدد کیس حاوی ۴ عدد رایتر، ۳ عدد هارددیسک حاوی فیلم‌های تکثیری و دستگیری ۳ نفر در این رابطه می‌باشد.

وی تأکید کرد: مقابله با قاچاق کالا و ارز به‌عنوان یک اولویت اساسی در سال اقتصاد مقاومتی است و نیروی انتظامی گام‌های بزرگی برای مبارزه با این پدیده شوم و حمایت از تولید داخلی صورت داده است و در این راستا کشف ۲۷۷ جفت کفش قاچاق و دستگیری یک نفر، کشف ۶۰ طاقه فوم کفش قاچاق و دستگیری یک نفر، کشف مواد نیروزا قاچاق به ارزش ده میلیون ریال، کشف ۱۳ قلم لوازم‌خانگی قاچاق و دستگیری یک نفر از اقدامات مؤثر در این زمینه بوده است.

_mg_3654 _mg_3655
فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در پایان با قدردانی از اصحاب رسانه خاطرنشان کرد: رسانه‌ها ابزارهایی هستند که در جریان انتقال پیشگیری ازجرایم نقش اساسی دارند و می‌توانند این تدابیر را فراتر از روابط رودررو در جامعه بگسترانند وآن را فراتر از نسل و زمان به جوامع بشری منتقل کنند، رسانه‌ها چشم بیدار جامعه هستند.
_mg_3653 _mg_3656

 

نظر شما چیست؟