اخبار لوازم خانگی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر، نمایشگاهی مملو از نور و زیبائی

محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران این هفته میزبان نمایشگاهی مملو از نور و زیبائی است و در آن صنعتگران و هنرمندان صد ها شرکت داخلی و خارجی، نوین ترین و جدیدترین تولیدات لوستر و چراغ های تزئینی را به نمایش خواهند گذاشت.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران از 27 تا 30 دی ماه و با حضور و مشارکت 240 شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر،چراغ های روشنائی و تزئینی ایران در فضائی بالغ بر 21 هزار متری مربع فضائی نمایشگاهی و در 11 سالن شرق نمایشگاه بین المللی تهران شامل سالن های 8 ، 9 10 ،11 ، 12 ، 13 ، سری 25 ( شامل 5 سالن ) و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا خواهد شد.
 
نمایشگاه امسال با استقابل شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده است بطوری که در بخش داخلی بیش از 10 درصد و در بخش خارجی حدود 15 درصد افزایش صورت گرفته است.
 
در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر،چراغ های روشنائی و تزئینی ایران 185 شرکت داخلی و 55 شرکت خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای چین،اسپانیا، هنگ کنگ و ایتالیا حضور و مشارکت دارند.
 
این نمایشگاه ترکیبی از روشنائی، نور و زیبائی خواهد بود و در آن انواع لوسترهای سقفی و دیواری، لوسترهای مساجد و زیارتگاهها ، انواع چراغ های تزئینی منزل ، شمعدانی، چراغ های تزئینی شرکت ها ، ادارات و هتل ها ،  چراغ های شهری ، چراغ های فضای باز ، مجسمه ها و تابلوهای تزئینی و صدها نوع دیگر از لوسترها و چراغ های روشنائی ارائه می شود که چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد.
 
در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران همچنین صنایع، دستگاهها و تجهیزات مختلف مربوط به این صنعت نیز به نمایش گذاشته خواهد شد . 
 
این نمایشگاه، با هدف توسعه و افزایش تولید این صنعت درکشور ، افزایش راندمان تولید ، یافتن بازارهای جدید صادراتی ، افزایش صادرات ، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت لوستر سازی جهان ، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت برگزار می شود.
 
گفتنی است صنعت لوستر سازی ایران که دارای سابقه طولانی است در سال های اخیر از رشد و توسعه مناسبی برخوردار بوده و در حال حاضر با لوسترهاي توليدي کشورهای ايتاليا، اسپانيا و چك قابل مقايسه و رقابت است و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد لوستر مورد نیاز کشور نیز در داخل تولید می شود.
 
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران؛ 27 تا 30 دی ماه به مدت 4 روز از ساعت 12 تا 20 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.
 
منبع: میزان

نظر شما چیست؟