اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه فرش دستبافت و لوازم خانگی در کرمانشاه گشایش یافت

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه، گفت: نمایشگاه فرش دستبافت و لوازم خانگی از (۲۵ تا ۲۹ بهمن) در پارک شاهد کرمانشاه دایر است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  رضا سلیم ساسانی مدیرعامل نمایشگاه های بین‌المللی استان کرمانشاه، به خبرگزاری شبستان، گفت: نمایشگاه فرش دستبافت و لوازم خانگی از دوشنبه (۲۵ بهمن) در کرمانشاه گشایش یافت.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فرش دستباف و لوازم خانگی از ۲۵ تا ۲۹ بهمن در پارک شاهد شهر کرمانشاه دایر است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در روز های مذکور از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند. 

سلیم ساسانی، با بیان اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان فرش دستباف و لوازم خانگی و ایجاد بازار فروش مناسب برای آنهاست، اظهار کرد: تولیدکنندگان فرش دستبافت تهران، کرمانشاه، تبریز، بوکان و کرمان در این نمایشگاه در ۱۵۰ غرفه محصولات خود را ارائه می کنند.

وی، با اشاره به رتبه نخست بیکاری استان کرمانشاه، ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه های تولیدات داخلی می تواند در رفع معضل بیکاری نقش تاثیر گذاری داشته باشد و باعث رونق بازار تولیدکنندگان داخلی شود.

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه، در پایان با اشاره ضرورت رونق اقتصاد در جامعه، تاکید کرد: برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ارائه بهتر تولیدات داخلی باید از تولیدکنندگان حمایت بیشتری شود.

نظر شما چیست؟