اخبار لوازم خانگی

رونمایی از نسل جدید تلویزیون های سونی در نمایشگاه CES 2018

شرکت سونی در نمایشگاه CES 2018 به منظور ارتقای تلویزیون های خود از لوگوی جدیدی با عنوان "8K HDR" رونمایی خواهد کرد، پیش بینی می شود این لوگو معرفی شده نسخه ی تکامل یافته ی " 4K HDR" باشد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در ماه آینده، نمایشگاه فناوری CES 2018 در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد، علی رغم این که خبری رسمی از سوی این شرکت ژاپنی منتشر نشده اما انتظار می رود، سونی نخستین  تلویزیون های 8K را در معرض دید عموم قرار دهد.

شرکت سونی در مه سال 2016 نخستین اپلیکیشن های خود را برای مدل های 4K HDR'” ارائه و آن ها را در طبقه ی ” گیرنده های تلویزیون” قرار داد و ابن بار لوگوی به روز رسانی شده ی “4K HDR” و جدید “8K HDR” را درزیر مجموعه ی  “گیرنده های تلویزون: صفحه نمایشگر LED” معرفی خواهد کرد.

علاوه بر آن،  این شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی  به دنبال عرضه تلویزیون هایی بر اساس فناوری صفحه نمایشگرهای میکرو LED بوده و دیگر همتای این شرکت ژاپنی، سامسونگ از معرفی نسخه تلویزیون های میکرو LED 150 اینچی در نمایشگاه CES 2018  خبر داده است.

با وجود این که جزییات و اطلاعات بیش تری از این خبر منتشر نشده اما سایت ال کا ایران به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کند که حتما تا فستیوال CES صبر نمایید تا بتوانید شاهد تلویزیون های به روز و حرفه ای از این کمپانی یزرگ ژاپنی باشید.

نظر شما چیست؟