اخبار لوازم خانگی

شرایط تولید ظروف فلزی آشپزخانه مطلوب نیست

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه گفت: در حال حاضر شرایط تولید در تمامی شاخه های صنعتی بالاخص تولید ظروف فلزی آشپزخانه مطلوب به نظر نمی رسد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فریدون نصیری در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: شرایط نامناسب تولید در جامعه از وضعیت بد اقتصادی نشات می گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: رونق بخشی به بحث تولید در کشور مستلزم حمایت جدی و برداشتن موانع از پیش پای تولیدکنندگان و صنعتگران در جامعه است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه با بیان اینکه قاچاق کالا از چالش های اساسی تولید در کشور است، گفت: در سال های اخیر با برخوردهای مناسب روند ورود کالای قاچاق به مملکت کمتر شده است.

وی در ادامه با عنوان این جمله که امروز شرایط بازار نه برای تولیدکننده داخلی و نه برای واردات خوب است، افزود: به نظر می رسد شرایط واردات نسبت به گذشته سخت تر شده است.

نصیری در بخش دیگری از این مصاحبه رادیویی اظهارداشت: استیل در ایران تولید نمی شود چون مواد اولیه تولید این کالا در کشور وجود ندارد.

وی همچنین گفت: ظروف چدنی در بازار وجود ندارد اگر هم وجود داشته باشد خیلی محدود است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه افزود: وزن ظروف چدنی بسیار بالاست و بانوان تمایل چندانی به مصرف این نوع ظروف از خود نشان نمی دهند.

وی تصریح کرد: چیزی که امروز به نام چدن در بازار وجود دارد همان سرویس های تفلون معمولی است.

نصیری در ادامه به مصرف کنندگان توصیه کرد که ظروف تفلون و دیگر لوازم آشپزخانه را از کنار خیابان ها، حراجی ها، نمایشگاه ها، واحدهای صنفی فاقد پروانه و جواز کسب خریداری نکنند چرا که در صورت بی کیفیت و معیوب بودن کالا به هیچ وجه قابل پیگیری نیست.

وی بیان داشت: در خرید ظروف آشپزخانه باید نهایت دقت صورت گیرد چون با سلامت افراد ارتباط مستقیم دارد.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی فلزی و آشپزخانه یادآورشد: بطور قطع و یقین ظروف آشپزخانه باید از فروشگاه های شناسنامه دار و مطمئن خریداری شود.
 

نظر شما چیست؟