اخبار لوازم خانگی

رونمایی از سه لوازم خانگی جدید ال جی در نمایشگاه ایفا 2018

شرکت ال جی الکترونیک امروز از رونمایی سه لوازم خانگی جدید از سری محصولات سیگنچر خود در رویداد بزرگ تکنولوژی ایفا 2018 خبر داد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی الکترونیک امروز از رونمایی سه لوازم خانگی جدید از سری محصولات سیگنچر خود در رویداد بزرگ تکنولوژی ایفا 2018 خبر داد.

بنا به اعلام این غول تکنولوژی کره جنوبی، یخچال فریزر و نیز خشک کن از جمله محصولاتی هستند که قرار است تحت برند ال جی سینگنچر در برلین به نمایش گذاشته شوند.

این محصولات جدید چشم بادامی مجهز به پلت فرم هوش مصنوعی ال جی ( LG ThinQ) است که از قابلیت کنترل با دستیار صوتی برخوردار هستند.

اطلاعات زیادی در خصوص قابلیت های لوازم خانگی جدید ال جی منتشر نشده اما انتظار می رود که یخچال فریزر ال جی از قابلیت شناسایی کاربر و نیز بازشدن درب به صورت خودکار بهره برده است.

خشک کن های ال جی سیگنچر از توانایی محاسبه مقدار لباس برخوردار بوده و با توجه به آن، لباس ها را در کمترین زمان ممکن خشک می کند.

نمایشگاه ایفا(IFA) یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های الکترونیک و لوازم خانگی است و امسال از تاریخ ۳۱ اوت تا ۵ سپتامبر (9 تا 14 شهریور) برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟