اخبار لوازم خانگی

مولتی کوکر گورمیا به سیستم سردسازی مجهز می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  زمان لازم برای پختن غذای منجمدی که یخ آن آب شده است، چه اندازه می باشد؟ آب ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  زمان لازم برای پختن غذای منجمدی که یخ آن آب شده است، چه اندازه می باشد؟ آب شدن یخ غذای منجمد بسیار زمان بر است و روش ها زیادی برای آب کردن یخ غذای منجمد وجود دارد که اکثر آن ها به دلیل از دست رفتن ارزش غذایی توصیه نمی شود.

شرکت تولید کننده لوازم آشپزخانه گورمیا (Gourmia) راه حلی برای این مشکل معرفی کرده واز دستگاه های مولتی کوکر(زودپز، آرام پز و بخار پز) مجهز به سیستم سردسازی رونمایی کرده است.

آشپزی با غذای منجمد و یا انداختن گوشت منجمد در قابلمه  گزینه مناسبی نیست و این سیستم منجر می شود تا دمای غذاها تا 35 در جه فارنهایت حفظ شود.

امکان اتصال و کنترل مولتی کوکر گورمیا با دستگاه های آیفون و اندرویدی وجود دارد و به علاوه، با صفحه نمایشگر لمسی آن می توان اقدام به تنظیم دستگاه کرد.

زودپز چندکاره گورمیا مدل (GMCC1970) از ظریفیت 6.5 کورات برخوردار بوده و به راحتی انواع خورشت و پلو و خوراک را  آماده می سازد.

این مدل به وای فای متصل می شود که می توان تنظیمات آن را با اپلیکیشین گورمیا انجام داد و درواقع از آماده بودن غذا اطمینان پیدا کرد.

شایان ذکر است که امکان پشتیبانی این دستگاه از دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا وجود دارد.

قیمت این مولتی موکر گورمیا هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد در اواخر سال 2019 به بازارعرضه شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟