اخبار لوازم خانگی

مشخصات تلویزیون جدید شیائومی لو رفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پرطرفدارترین برند تلویزیون در چین، برند شیائومی است. این برند به تازگی یک ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پرطرفدارترین برند تلویزیون در چین، برند شیائومی است. این برند به تازگی یک تلویزیون جدید را طراحی کرده است که مشخصات این تلویزیون در فضای اینترنت منتشر شده است. علاوه‌بر این اخبار و شایعاتی منتشر شده است که این تلویزیون در همین ماه جاری معرفی خواهد شد.

اما مثل اینکه تمامی این اخبار و شایعات کم کم دارد به حقیقت می‌پیوندند چراکه در همین اواخر مدیرعامل دپارتمان شیائومی اعلام کرده است که تلویزیون جدید این کمپانی در ماه جاری معرفی خواهد شد.

تلویزیون قبلی که این کمپانی آن را طراحی و تولید کرده بود Xiaomi TV 4A نام داشت، این تلویزیون 32 اینچی به قیمت 899 یوآن یعنی 134 دلار به فروش می‌رسید چراکه از ویژگی‌های بسیار عالی و منحصربه‌فردی برخوردار بود اما براساس شایعاتی که در این زمینه وجود دارد، فروش این تلویزیون در شیائومی مال چین متوقف شده است. به‌نظر می‌رسد باتوجه به تمامی اخبار و اطلاعاتی که تاکنون درباره تلویزیون جدید این کمپانی منتشرشده است، آن هم دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و جالبی باشد.

براساس اطلاعات و مشخصاتی که از تلویزیون جدید شیائومی فاش شده است این تلویزیون که Mi TV 4A نام دارد 32 اینچ است و رزولوشن آن برابر با 1366 × 769 پیکسل است. زاویه دیدی که این تلویزیون برای کاربر فراهم می‌کند برابر با 178 درجه است. علاوه‌بر این، این تلویزیون دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای است که فرکانش برابر با 1.5 گیگاهرتز است. در زمینه میزان حافظه داخلی و میزان حافظه رمی که این تلویزیون دارد باید بگوییم که Mi TV 4A از 4 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم برخوردار است.

این تلویزیون از دو اسپیکر، رابط‌های HDMI، پورت AV، خروجی S/PDIF، پورت USB و همچنین یک متصل‌کننده برخوردار است.

کمپانی شیائومی قصد دارد که مدل‌های گوناگونی از تلویزیون‌های خود را روانه بازار سایر کشورها مانند هند نیز بکند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟