اخبار لوازم خانگی

با قهوه‌ساز کیچن‌اید لذت نوشیدن قهوه را دوچندان کنید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه قهوه ساز KitchenAid مدل KCM111OB از جمله محصولات حرفه‌ای و باکیفیت از شرکت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه قهوه ساز KitchenAid مدل KCM111OB از جمله محصولات حرفه‌ای و باکیفیت از شرکت کیچن‌اید (KitchenAid) است. کیچن‌اید، سازنده‌ی این محصول، سال‌ها در زمینه‌ی تولید لوازم‌خانگی برقی لوکس فعالیت داشته و محصولات باکیفیتی به بازار جهانی عرضه کرده و طرفداران و خریداران خود را خشنود ساخته است.

این قهوه‌ساز با ظاهری ساده وعملکردی قابل‌توجه، مناسب کسانی است که به تهیه‌ی قهوه با روشی ساده و نسبتا سریع‌تر از روش‌های سنتی نیاز دارند.

برای استفاده از این دستگاه در مخزن پشتی، آب ریخته و قهوه به مخزن بالای دستگاه اضافه می‌شود. آب پس از داغ‌شدن و تماس با قهوه از فیلتر زیرین آن عبور کرده و از مجرایی وارد قوری شیشه‌ای می‌شود. با توجه به میزان آبی که در دستگاه ریخته شده، می‌توان تا 12 فنجان قهوه تهیه کرد و برای خانواده های پرجمعیت و ادارات مناسب است.

ساختارجمع و جور، رنگ های براق و مشخصات مدرن این قهوه ساز با دکور هر آشپزخانه ای ترکیب می شود. از دیگر مشخصات این دستگاه قهوه ساز KitchenAid مدل KCM111OB به صفحه نمایش بزرگ دیجیتالی، ساعت و قابلیت برنامه پذیری آن می توان اشاره کرد.

قابل ذکر است، دستگاه قهوه ساز KitchenAid مدل KCM111OB به ارزش 64 دلار در اختیار کاربران خود قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟