جریمه برای قاچاقچی لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

جریمه برای قاچاقچی لوازم خانگی در چهار محال و بختیاری

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهار محال و بختیاری از ضبط کالا و جریمه برای قاچاقچی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهار محال و بختیاری از ضبط کالا و جریمه برای قاچاقچی لوازم خانگی  با ارزش بیش از دو میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدرضا عمرون در خصوص جزئیات جریمه برای قاچاقچی لوازم خانگی اظهار کرد: مأموران انتظامی به یک دستگاه کامیون ویژه حمل فرآورده‌های خام غذایی که در شهرستان لردگان در تردد بود، مشکوک و پس از بازرسی دقیق، محموله لوازم خانگی و ظروف آشپزخانه که در پشت جعبه‌های ماهی به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و توقیف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان چهار محال و بختیاری افزود: پرونده برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لردگان ارسال و پس از رسیدگی، متهمین به دلیل حمل عالمانه کالای قاچاق به صورت جاساز و عدم ارائه اسناد مثبت گمرکی به ضبط کالا و خودروی حامل بار قاچاق و پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 900 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

علاوه بر این، محمدرضا علمدار یزدی  اظهار داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در هفته گذشته تخلف عدم اعلام موجودی دو واحد صنفی لوازم خانگی به ارزش ریالی در مجموع ۸ میلیارد و ۵۷۱ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال را تشکیل و ضمن انجام فرآیندهای قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کرده اند .

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟