بیسل در ایفا 2020
اخبار لوازم خانگی

آخرین تکنولوژی های بیسل در ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 به نقطه پایانی رسید و شرکت تولید کننده لوازم خانگی بیسل ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 به نقطه پایانی رسید و شرکت تولید کننده لوازم خانگی بیسل BISSELL از این فرصت برای به نمایش گذاشتن دو محصول جدید خود با عنوان CrossWave و SpinWave نهایت استفاده را کرد.این شرکت آمریکایی تنها در زمینه تولید لوازم تمیز کننده و شستشو فعالیت می کند و امکانات پیشرفته جارو های بیسل در ایفا 2020 توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

قابلیت جارو کردن و تی کشیدن جارو شارژی CrossWave بیسل در ایفا 2020 به نمایش گذاشته شد و برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک ابزار راحت برای تمیز کردن منزل خود هستند، قابل توجه بود اما ویژگی های آن تنها به این جا خلاصه  نمی شود و در واقع بیسل، یک محصول سه کاره روانه بازار کرده است. با کمک جارو شارژی CrossWave، بعد از جارو کردن و تی کشیدن می توان از خشک بودن زمین اطمینان کامل داشت.

بیسل در ایفا 2020

این محصول بیسل از نوع بی سیم بوده و محدوده میزان شارژدهی باتری آن بیشتر از 30 دقیقه است که به راحتی می توان آن را حتی در 100 متر مربع حرکت داد و در سریع ترین زمان ممکن خانه ای تمیز داشت. جالب است بدانید که نسل جدید جارو شارژی CrossWave مجهز به یک برس برای تمیز کردن انواع سطوح است.

بیسل در ایفا 2020 از یک محصول دیگر خود، جاروبرقی رباتیک پر قدرت SpinWave رونمایی کرد که در این بخش به بررسی مشخصات آن نیز پرداخته می شود. این نسخه تازه وارد بیسل عنوان نخستین جارو رباتیک تر و خشک را یدک می کشد و مجهز به پدهای چرخان نیز است.

جایگاه نخست در بازار ابزارهای تمیز کننده سطوح آمریکا به شرکت بیسل تعلق دارد و سهم عمده ای از این بازار را به خود اختصاص داده است اگرچه این گروه بسیار جاه طلب بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به برترین تولید کننده این حوزه در بازار جهانی تبدیل شود. براساس گزارشات منتشر شده، بیسل 58 درصد از سهم بازار آلمان را به خود اختصاص داده و در بسیاری از کشورهای اروپایی حرف اول را می زند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟