آتش‌سوزی کارخانه تولید لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

مهار آتش‌سوزی کارخانه تولید لوازم خانگی در قرچک

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، داوود مهدی زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک صبح دیروز در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، داوود مهدی زاده مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک صبح دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۹:۴۶ صبح چهارشنبه در پی تماس با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک مبنی بر آتش‌سوزی کارخانه تولید لوازم خانگی در شهرک صنعتی حسنک بلافاصله مأموران ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر پشتیبانی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌سوزی کارخانه تولید لوازم خانگی

وی گفت: در این حادثه سوله‌ای به وسعت ۳۰۰ متر مربع مسقف و یکی از انباری‌های کارخانه تولید لوازم خانگی با محتویات بیشتر دستگاه‌ها، تجهیزات و کارتن‌های بسته‌بندی دچار آتش‌سوزی گسترده شده بود.

به گزارش فارس؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قرچک با بیان اینکه آتش کاملاً شعله‌ور و از فواصل دور این آتش‌سوزی قابل مشاهده بود، افزود: آتش‌نشانان قرچکی در یک مدیریت مناسب حریق گسترده را تحت کنترل درآوردند تا این حادثه بدون سرایت به سایر انباری‌ها و کارخانه‌های مجاور مهار شد.

مهدی زاده در پایان گفت: این آتش‌سوزی خسارات مالی سنگینی برجای گذاشت که این خسارت طبق برآورد مالک کارخانه ۲ میلیارد تومان است و علت این حادثه در دست بررسی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟