تلویزیون TCL miniLED در CES 2021
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون TCL miniLED در CES 2021 حضور پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال یکی از بازیگردان های مهم در صنعت تولید تلویزیون در جهان بوده و ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تی سی ال یکی از بازیگردان های مهم در صنعت تولید تلویزیون در جهان بوده و همچنین جزو پیشرو های صنایع الکترونیکی به شمار می آید. این کمپانی امسال مصمم تر از سال های گذشته سال 2021 را آغاز کند و در نمایشگاه CES محصولات خود را به نمایش بگذارد. اعلامیه حضور تلویزیون TCL miniLED در CES 2021 نشان می دهد که تی سی ال می خواهد ماموریت خود را به سر انجام برساند تا به کمک ابتکار و نوآوری زندگی هوشمند را به ارمغان بیاورد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

کوین وانگ؛ مدیر عامل تی سی ال الکترونیک و هولدینگ صنعتی تی سی ال در این باره گفت: تی سی ال بسیار مفتخر است که در نمایشگاه CES 2021 شرکت می کند و عضوی از این صنعت پر جنب و جوش است. به عنوان پیشرو صنایع الکترونیکی و دومین برند پرفروش تلویزیون در آمریکا ماموریت ما این است که به کمک نوآوری و استراتژی اینترنت اشیاء AIxIoT زندگی های عادی را به زندگی هوشمند تبدیل کند. همچنین با حرکت رو به جلو ما متعهد می شویم که بهترین محصولات هوشمند و خدمات هوشمند را برای مشتریان خود در سراسر جهان فراهم نماییم.

تلویزیون TCL miniLED در CES 2021

رویداد امسال اولین نمایشگاه دیجیتال CES خواهد بود که نشان دهنده اتحاد و مقاومت جهانی است در عین حال کمک می کند تا بتوان حرکت رو به جلویی داشت و در عین حال پیشرفت کرد. تی سی ال در تمام جلسات نمایشگاه از جمله اعلامیه مطبوعاتی جهانی نیز شرکت خواهد کرد و جدید ترین تکنولوژی های خود را برای نمایش به اشتراک خواهد گذاشت همچنین قصد دارد طیف گسترده ای از لوازم خانگی خود را برای کاربران به نمایش بگذارد تا بتوانند تجربه جدیدی را کسب کند. تلویزیون miniLED  TCL در CES 2021 یکی از تکنولوژی های جذاب خواهد بود که تی سی ال امیدوار است مورد استقبال همگان قرار بگیرد.

شناخته شده ترین تلویزیون های miniLED و اولد همچنین ساندبار ها، لوازم خانگی هوشمند و گوشی های هوشمند که برند جوایز شدند همگی از فناوری اینترنت اشیاء بهره مند بودند به همین دلیل تی سی ال قصد دارد تا مرز های تکنولوژی صفحه نمایشگر ها و سیستم های صوتی خود را با پیشرفت و تلاش جا به جا کند.

بر اساس اخبار منتشر شده، پیش بینی می شود 11 ژانویه از تلویزیون TCL miniLED در نمایشگاه CES 2021  رونمایی خواهد شد و انتظار می رود که این دستگاه توجه صاحبان صنعت و مصرف کنندگان را جلب کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟